Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Microsoft
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 39
Fallout: New Vegas
Är det någon mer än jag som sitter och har begravt sig helt och hållet i New Vegas här då?

Så långt som jag kommit i spelet så har New Vegas gjort alla rätt där Fallout 3 kändes ofärdigt och inte riktigt tillräckligt. Detta plus alla underbara referenser till Fallout 1 och 2 gör hela kalaset ännu mer värt.

Någon mer som strövar runt i Mojave Wasteland och känner som jag, att detta är ett förbaskat bra spel? :D

"War. War never changes."
Jag kan inte förneka att jag har ett sug efter spelet. Men det duger inte, för att min dator inte kan ta spelet. Bannat Bannat. Och köpa tänker jag inte göra för den delen.

Jag spelade ut trean hos min kusin nämligen.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
planen är att ge mig på det nästa helg.
Skapar man karaktären med special fortfarande?
sikta på utvalda kroppsdelar?

rakt in i kaklet
[Hype.se]

puppy skrev:Så långt som jag kommit i spelet så har New Vegas gjort alla rätt där Fallout 3 kändes ofärdigt och inte riktigt tillräckligt. Detta plus alla underbara referenser till Fallout 1 och 2 gör hela kalaset ännu mer värt.

Ungefär så, ja.

It is Microsoft, and I will kill them
[Hype.se]

Jag spelar, men har inte spelat något tidigare. Har kommit fram till New Vegas och en bit till som jag inte ska spoila. Har jäkligt kul allt som allt. Har dock inte spelat på några dagar nu, men har planerat in en mkt spelande i helgen, det och MMA + Fable III tänkte jag.

w w w . h y p e . s e
Geting skrev:Skapar man karaktären med special fortfarande?
sikta på utvalda kroppsdelar?

Jepp, Special är kvar som tidigare. Jag gillar det :D

Sikta på kroppsdelar? Du menar V.A.T.S då förmodar jag? Absolut! En kul detalj är att Kill-cam funktionen som bara fanns i V.A.T.S i trean finns även utanför V.A.T.S nu! We like yall! :D

Lictor skrev:puppy skrev:Så långt som jag kommit i spelet så har New Vegas gjort alla rätt där Fallout 3 kändes ofärdigt och inte riktigt tillräckligt. Detta plus alla underbara referenser till Fallout 1 och 2 gör hela kalaset ännu mer värt.

Ungefär så, ja.

THis man speaks the TRUTH! :D

phipe skrev:Och köpa tänker jag inte göra för den delen.

KÄTTERI!!!

Ja ja, jag kanske låter som en utav dom där shanghajarna.

Åh, måste klara 3:an så jag kan skaffa mig New Vegas. Fan, vill vill vill.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:Åh, måste klara 3:an så jag kan skaffa mig New Vegas. Fan, vill vill vill.

Behöver du inte egentligen ;D Det är så pass mycket mer värt att köra New Vegas direkt istället. Men sen, har du inte mycket kvar i FO3 så är det ju bara att rusha igenom det :D

puppy skrev:Fragge skrev:Åh, måste klara 3:an så jag kan skaffa mig New Vegas. Fan, vill vill vill.

Behöver du inte egentligen ;D Det är så pass mycket mer värt att köra New Vegas direkt istället. Men sen, har du inte mycket kvar i FO3 så är det ju bara att rusha igenom det :D

Jag är bara precis utanför Megaton så jag har nog en del kvar känns det som... Men känns ju dumt att inte spela det och hoppa direkt på New Vegas, känns som 3:an är rätt bortkastat då. :p

Fragge skrev:Jag är bara precis utanför Megaton så jag har nog en del kvar känns det som... Men känns ju dumt att inte spela det och hoppa direkt på New Vegas, känns som 3:an är rätt bortkastat då. :p

Oj då, då har du i stort sett hela spelet kvar framför dig ;D^^ Haha, men ta dig tiden med 3an och kom igenom det. Det är inte ett dåligt spel alls på något vis.

Det är bara det att New Vegas är bättre ;D haha

Ja, du borde spela trean.

Det är ett underhållande spel.

Haha, tack grabbar. Bara jag orkar ta mig tiden att spela det. Kanske imorgon? Ledig då, för första gången på länge.

Köpa något att tugga på, något att dricka (vad finns det utan alkohol i?) och ha en heldag med Fallout 3. Mys.

Fragge skrev:(vad finns det utan alkohol i?
inget meningsfullt

rakt in i kaklet
Geting skrev:Fragge skrev:(vad finns det utan alkohol i?
inget meningsfullt

Jag (L) geting (bara dig dock, inte fittgetingen som stack mig i somras när jag skulle tillbringa en timme i bil)

Aww

rakt in i kaklet
Okej, jag är nu inne på min andra vända New Vegas och ska testa att lira helt och Melee den här gången. Något som inte var så förbaskat lyckat i FO3.

Grymt imponerad är jag. Funkar precis som det borde gjort. Visst, du tar mer stryk och det är lite klumpigt att träffa emellanåt, men det beror nog mer interfacet än på faktiskt gameplay. Men det går. Hell yeah!

Det är såna här stunder man önskar att Obsidian hade gjort FO3 också, och att det var något annat bolag än Bethesda som köpte upp rättigheterna, men man kan inte få allt :P

Trailer till DLC Volume 1 för New Vegas. Det släpps på tisdag och jag vet inte riktigt hur jag känner inför detta. En del av mig säger: GE MIG NU! VERKAR AWESOME!
Medan en annan del av mig säger: Huh? Saw? Filmen Saw? Fast, inte riktigt.

Hur som haver ska det bli fett intressant att spela detta. Verkar vara en shysst omväxling från resten av New Vegas. Jag tror att Obsidian kommer lösa det grymt snyggt dock

« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 39
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.