Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Microsoft
Visar inlägg 21-39 av 39
Nästa »
Fallout: New Vegas
Steams sommarrea fick mig. För bara 14 euro så är det nog jävligt värt att köpa det. Någon gång i framtiden när jag kan spela det, kanske jag kan njuta. Den glädjen jag känner nu, är den utav ett kap.

PS: om fyra minuter blir den svindyr igen.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Det är värt att köpa till full pris också vill jag påstå. Speciellt om man lirat fallout 1 och 2 :D

"War. War never changes."
Jag insåg att pappa var borta på fiskeresa, så jag installerade det på hans dator. Och fyfan, jag har sträckspelat i nio timmar.

Haha, så jädrans värt! :D Underbara spel!

Sablar, 28 timmar är jag inne nu.

Nämen fyfan vilken steam deal. Fallout 3 och Amnesia for 13 euro.

Köpte Fallout: New Vegas på steams sista rea-dag (tror det blev 20:e spelet jag köpte under den rean).
Men nu har jag så mycket spel att spela så jag måste försöka lägga upp ett schema eller något.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Haha, kan vara en bra idé. Rea är fasen i mig skiten! :D

Ja. Det var ett skoj spel. Det kan vara kul att spela om sen någon gång framtiden. Då när all DLC också är på rea.

Det är ett klockrent spel. Mycket med tanke på hur mycket referenser det finns till de gamla spelen.

Fallout: New Vegas är mer ett Fallout 3 än vad Fallout 3 var ;D

Fallout 3 och New Vegas är så klockrena att jag när som helst kan ta upp dem igen och spela lite, bara för stämningen i spelen!

Jag känner väl det samma. Även om jag hellre drar fram F:NV hellre än FO3 :P

Vilket också påminner mig om att senaste DLC har varit ute ett tag till F:NV och det ser rusktigt skojj ut. Old World Blues som det heter.

Den ska jag tanka ned, har alla tidigare dlc.

Jag väntar med DLC tills jag kan spela spelet heltid.

Storebror var borta hos sin fliväni flera dar, så jag installerade spelet på hans dator och snappsade 31 timmar till. Sen började jag om igen för att jag ville försöka maximera special statusen, när han kom hem.

Ja det lär ju ta flera veckor tills jag kan köra spelet igen nu, men det är nog bra att planera vägen.

1. Lägg 4 special poäng till intelligens vid början, så det blir 9 totalt.
2. Ignorera quests, och direkt bara springa till kliniken.
3. Köp Intell implanten för 4000 CP.

Det första steget kan jag. Jag vet dock inte hur jag skulle kunna springa 10 kilometer utan att gå upp i level, och hur i heck man ska få 4000 CP.

Hehe, eller så drar man igenom spelet och njuter av hela upplevelsen innan man testar på att maxa SPECIAL säger jag.

Men det är jag, och jag är en utforskartyp när det kommer till Fallout :D

Jag har spelet, har all DLC, har spelat spelet i två timmar. Varav en timme bara var konfigurering av grafik/karaktär.
Får nog vänta och hoppas att jag får lite Fallout-sug nångång.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Det underlättar, oavsett vilket spel det gäller om du frågar mig.

Hellre känna att man vill spela något och komma vidare i det än att tvinga sig själv att tycka det är roligt just då.

Jag har funderat och vet nu hur jag ska gå åt väga vad det gäller tidigare ide utav min.

1. Spring direkt norrut när spelet börjar så snart du hittat en smygande pojke i de bra källorna, som gör en osynlig för dödsklorna.
2. Ta på militärpalter så får du åka grattis tåg till strippen.
3. Sälj huset dina 2 snöbollar som du hittat på vägen dit så får du 4000 cp.
4. Spring till kliniken och prata med den japanska sjuksköterskan och köp implanten.
5. Det blir mörkt och sen är man smartare.

Har man dlc så kan man använda Skilled traiten som sänker mängden xp du får. Den kan underlätta.

Jar kunnat testa det nu, och det fungerade.

Visar inlägg 21-39 av 39
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.