Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Microsoft
« Föregående
Visar inlägg 1-9 av 9
Nästa »
BF3 Beta
Fruktansvärt vad BF3 ser slaktat ut på Xboxen. Och frameraten är ju långt ifrån acceptabel måste jag säga. Jag hade förbokat spelet för min xb360 men inser nu att det får bli PC. Det är ju två helt skilda spel känns det som.

Någon annan som tycker som jag?

Piz out!
Har inte testat konsolversionen alls så jag kan inte kommentera, men PC-versionen är ju fantastisk!
Om man nu bara hade sisådär en 5-6000 att köpa ett nytt grafikkort för så man kunde köra på Ultra i 60fps

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
PC-versionen var långt från fantastisk med sina 1000 buggar, men det kanske löser sig. Många saker var positiva dock. Xboxen kändes för mycket som BC2 för mig och det är ett klart PC-spel för mig.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Jag kommer inte köra den, men min pappa kommer dock, så då lär jag veta mera på det viset någon gång.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Den enda buggen jag har stött på är att man ibland inte kan sikta längs med pipan*, men enligt vad jag har hört så finns den buggen på alla plattformar.

Edit: *Försökte komma på ett sätt att skriva aim down sights på svenska

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
En kompis berättade, att när han hoppade och snabbt duckade efter, så rammlade han genom banan. Ett tag senare respawnade han och ett till dött gäng då... Under banan.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Ja det är fruktansvärt många buggar just nu. Men tydligen är ju Beta koden 3 månader gammal. Dice har ju lovat massor av förbättringar.

Det är inte långt kvar nu. Snart får vi veta

Piz out!
Hmm.. Någon mer än jag som har problem att komma åt BF3-betan just nu? Kan inte connecta till EA's servrar.

Piz out!
Efter att googlat så vet jag nu att Betan är över

Piz out!
« Föregående
Visar inlägg 1-9 av 9
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.