Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Mobil
« Föregående
Visar inlägg 1-19 av 19
Nästa »
Gizmondo?
Jag är nyfiken: Vad ska man diskturea på gizmondo forumet?

No one dies a virgin, life fucks us all.
[Hype.se]

Den nya mobil-konsolen Gizmondo... Kolla mer här.

www.hype.se - www.ziphoid.com
Hooooooly shit nu har jag missat nått! Får kolla mer när jag kommer hem, verkar cool.

No one dies a virgin, life fucks us all.
Ursäkta mig, men wtf? Hade inte en aning. Får hoppas att det inte blir som den über populära mobilkonsolen N-gage.

Kolla flashen längst ned. Det är inte världens snyggaste, men det kan nog räcka långt. Men frågan är om dom inte kommer vid fel tidpunkt? Med både Nintendo DS och PSP på marknaden blir det inte lätt. Sedan finns också GBA kvar... Det ska man inte glömma.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
[Hype.se]

Den är inte en telefon, men klarar av MMS och SMS bla. Har GPS-navigator och massa annat. Jag tror den kan vara rätt kool tom om man räknar bort spelen. Jag är aldrig skeptiskt till något i spelvärlden, snöa in på ett system lämnar jag åt andra. Har på senare tid kategoriserat som att jag är för DS och nu senast Giz. Jag är tydligen alltid för något enligt de som inte vill höra något positivt kring ett annat system än de som de gillar.

En av Giz skapare är svensk och han är ägare - eller delägare eller... - i hela Tiger Electronics. Så det är är nog det svenskaste spelsystemet vi kan hitta. De har svenskar som gör reklam osv också. Helt klart är Giz trea på bärbara, de kan inte röra Nintendo eller Sony, men de jobbar dubbelt så hårt som de två giganterna och det tycker jag de ska ha cred för. På E3 har de lika stor monter som Xbox.

Jag har aldrig testat en Giz och vet inte så mkt om den. Men jag ser fram emot att kika på den på E3. När den kommer till Sverige får vi se om den säljer eller inte, men vi har iaf ett forum för alla aktuella spelkonsoler - tom mobiltelefoner.

w w w . h y p e . s e
Kommer det att släppas ett Age of empires spel till Giz? eller var det bara rykten? :S

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
Den har jag inte hört talas om ens.
Cool var den iallafall.

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
Den är snygg

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
Ja?

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
är gizmondo också en mobiltelfon som ngage lr?

Gunner skrev:Den är inte en telefon, men klarar av MMS och SMS bla. Har GPS-navigator och massa annat.

Hade lät köpt den om det varit telefon också, nu beror det på vilka spel det blir. Men det är ändå den bärbara som ligger högst på min lista.

rakt in i kaklet
Har du provat den nu Gunner?

Undrar hur bra GPS-navigatorn är nån som vet?

Den fungerar som vilken GPS som helst tydligen. Du får lägga in den karta du vill ha helt enkelt, annars blir det bara koordinat och det kan ju vara svårt. Den är tillräckligt bra för att navigera Londons gator iaf.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Karmalicious.. Nej.. så går det inte till... det skulle finnas

Uk versionen
US versionen
Europa versionen

Men den enda som finns är UK versionen och ingen annan kommer släppas.. inga fler spel kommer släppas.
jag har sj en giz och väntar nu på att någon ska cracka gizzen så att man kan köra hombrew..

Titta på datum...

En del har hänt med Gizmondo...

Sanity calms, but madness is more interesting.
läste att de ska komma en ny version av gizmondo som har mobil inbygd nu också. vet dock ej om detta är sant men ni kan ju läsa artiklen på reclandet.nu. vore ju rätt så häfftigt då?

Företaget existerar inte längre, så det låter högst osannolikt

XboxLive alias: FyraTjugo
Dom skulle lansera en nu Gizmondo.. men det kommer inte hända...Men nu har vi homebrew IAF.. kör quake på min giz nu.. 3gd

« Föregående
Visar inlägg 1-19 av 19
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.