Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Mobil
« Föregående
Visar inlägg 1-13 av 13
Nästa »
Sony Ericsson - PSP kompatibel?!
Är det någon som vet om Sony Ericsson W810i är kompatibel med PSP? Dvs kan jag bara byta Memory Stick:et från PSP:n till telefonen och lyssna på mp3-låtarna etc utan att behöva flytta dom till en annan mapp på minneskortet?

All input uppskattad!
De flesta håller med om kommentaren

Hmm, bra fråga. Jag har en sån mobil jag me. Skulle vara soft att veta. Men har du provat att ringa till deras support och kolla om de vet? Inte för att debrukar veta sånna saker men ändå^^ Själv fattar jag inte ens hur man får ut minneskortet. Den verkar sitta så hårt!

Minst på jorden, störst i världen!
Oh ok. Kanske dum fråga men har du provat att trycka in det?

Har en sådan nalle. De kör ju med samma minneskort så varför skulle de inte gå?

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
haha, jag har inte provat det :P Försökte få tag i skiten med fingrarna :D

Micke_nes för att jag inte är 100 på om de har samma mappar för mp3-låtar liksom..

Hehe fick du till det OmniSlash?

Ambassador skrev:Micke_nes för att jag inte är 100 på om de har samma mappar för mp3-låtar liksom..

Hehe fick du till det OmniSlash?

Det gick prima :D Thx mate!

Bra det.

Nu har jag beställt telefonen iaf. Det viktigaste är att bilderna går att kolla på i PSP:n utan att behöva flytta runt dom till andra mappar. Och det är jag säker på att det gör eftersom det fungerade utmärkt med K750i bl.a.

För de som undrar;

Det går INTE att stoppa in sitt Memory Stick man har till sin PSP, med mp3-låtar på (som PSP:n kan spela upp), i W810i och sedan spela i mobilen. PSP och W810i har tyvärr olika mappstrukturer.

Däremot går det att stoppa in sitt Memory Stick man har till sin W810i och kolla på foton tagna med kameran, i PSP:n utan problem.

Kkthxbye

kthxhai!!

skulle det funka med ett memorycard som är till PSP med denna mobilen
Sony Ericsson W300i??

Tacksam för svar.

3 högtider på året: Julafton, min födelsedag och E3!!
går inte då den tar speciella • Stöd för Memory Sticki Micro™ (M2 alltså dom passar inte i PSP.

« Föregående
Visar inlägg 1-13 av 13
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.