Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Mobil
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 38
Äntligen - iPhone!
Apple iPhone

Vacker liten sak. Touchscreen. Kan använda två fingrar samtidigt för att navigera, surfa, ringa, maila,.. Undrar hur spelen blir. OS är såklart OS X.

Under presentationen idag så användes den flitigt av Steve Jobs utan att skärmen blev kladdig. Han tvättar kanske händerna i ren sprit, eller så är det otroligt bra kvalité.

Kommer till Europa Q4, USA redan i Juni. Dags att utvandra helt enkelt.

rasmus.radioface.se | doublepeace.se
Helt klart värd att vänta på!
Mycket sexig liten sak det där Mums :D

"War. War never changes."
Bör tillägga att 4GB modellen kostar $499 och $599 för en med 8GB minne. Och att det inte bara är en telefon, utan även en iPod.

Good times!

Verkligen en intressant produkt!

Herre jävlar! GIVET köp! Fan den sexigaste lilla leksak jag sett på år och dar! :D

Underskatta aldrig idioter i grupp...
[Hype.se]

Var det med dubbla batterier som ryktat?

It is Microsoft, and I will kill them
Näe, dubbla batterier vet jag inget om. Men batteritiden är 5 timmar tal/surfande/video och 15 timmar musiklyssnande.

Skönt att synka Adressboken, iTunes och iCal direkt med Bluetooth. Den upptäcker, och kopplar upp sig, automatiskt mot öppna trådlösa nätverk också vilket är en riktig hit. Det som vissa kanske gnäller över är att det inte finns någon 3G men EDGE (2.5G) räcker gott och väl för min del.

Härligt är det också med OS X, ska bli spännande och se lite tredjepartsutvecklare fixa lite goa mjukvaror.

Video från konferensen finns här, men hela internet kollar videon nu så det fungerar inget vidare.

Vafan, har den en kamera också? =D
Ja jävlar. 'lol, teknik' är det enda man kan säga.

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
Alltås, utan att låta som en gnällig gubbe. Nästan allt som jag läst om Iphone är saker som redan finns i andra telefoner. Det presenteras lite annorlunda men är i stort som det ser ut i t ex SonyEricssons dyrare modeller, med undantaget att de kompletterar med knappar (som förvisso är helt valfria att använda).
Nu är jag lite applegnällare, mest för att det likt Nintendo alltid ska ooas och aaahhas över deras produkter. Just nu ser Iphone ut att vara en telefon som erbjuder samma saker som andra telefoner redan gör och lägger sig i ungefär samma prisklass som dessa. Därmed inte sagt att den är dålig, men det finns som sagt telefoner som spelar musik, har en myriad av program och allt annat och det med bättre batteritid.
Dock utgår jag kallt ifrån att de i sann appleanda gör det besvärligt för de som inte gillar deras mjukvarulösningar.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Du låter som en gnällig gubbe!

[Hype.se]

Karmalicious skrev:Nästan allt som jag läst om Iphone är saker som redan finns i andra telefoner.

Så är det väl med alla Apples produkter? Skillnaden är bara att de ser flashigare ut och ofta har grymt interface. Inte alltid fel.

Det enda negativa jag har att säga om Apple är deras iPods. Min förra iPod kukade ur efter ett år då hårddisken dog. Har fått liv i den igen men samma symptom återkom efter två veckor igen. Så jag köpte en ny för snart ett år sen och hårddisken i den börjar också bli trög nu också.

Det som Apple gör bäst är mjukvaran. OS X är gudagott att använda och jag skulle aldrig få för mig att köpa en Windows PC igen. Som du säger, Lictor, det ser flashigt ut, har grymt interface. Men framförallt så är det lätt att använda och kräver knappt något underhåll. Inga långa laddningstider vid uppstart då hundratals virusprogram och brandväggar ska behöva startas. Jag älskar det!

Samma gäller iPoden, det är en barnlek att hitta sina låtar/podcaster/videos, men som sagt är jag skeptisk mot att skaffa en ny iPod med hårddisk. Fast hårddiskar dör väl för eller senare oavsett om de sitter i en iPod eller iRiver, etc.

Och det är här iPhone kommer in för min del (så jag hoppas att min iPod håller i några månader till).

...

[Hype.se]

Jag väntar nog ändå på en modell med dubbla batterier, så telefondelen inte påverkas av mp3-delen. Och 3G är väl nästan ett krav för onlinedelen. Men läskigt sexig.

[Hype.se]

Testa hur det känns att ha en ajfån >>

w w w . h y p e . s e
The LG KE850: touchable chocolate

ps.
notera att artikeln är daterad den 15 Dec 2006 ^^en till bild

En high five!!!!!

Företaget jag jobbar på har precis beställt iPhones till alla anställda. Borde komma med FedEx nästa vecka.
En prylbög kan knappast ha mer erektion än så här. .. och gratis dessutom hehe.

XboxLive alias: FyraTjugo
fritzon skrev:Det som Apple gör bäst är mjukvaran. OS X är gudagott att använda och jag skulle aldrig få för mig att köpa en Windows PC igen. Som du säger, Lictor, det ser flashigt ut, har grymt interface. Men framförallt så är det lätt att använda och kräver knappt något underhåll. Inga långa laddningstider vid uppstart då hundratals virusprogram och brandväggar ska behöva startas. Jag älskar det!

Kan inte annat än att hålla med fullständigt. Efter att ha använt PC i minst 5 år nu och sedan bytt till OS X så inser jag nu att en fungerande PC faktiskt inte funkar. Det gör däremot en Mac. Jag blev nästan chockad när jag fick min iMac och märkte att nästan allt jag behövde fanns med. Speciellt musikprogrammen som fungerande samma sekund som jag startade dom.

Beatnutz skrev:En high five!!!!!

Företaget jag jobbar på har precis beställt iPhones till alla anställda. Borde komma med FedEx nästa vecka.

Var jobbar du, och har dom en plats ledig? :o

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Beatnutz skrev:En high five!!!!!

Nice företag att beställa den telefon som är helt usel som företagstelefon. gg

eller helt usel är väl att ta i, men det finns bra mycket bättre alternativ.

« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 38
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.