Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Mobil
Visar inlägg 21-38 av 38
Nästa »
Äntligen - iPhone!
Beatnutz skrev:En high five!!!!!

Företaget jag jobbar på har precis beställt iPhones till alla anställda. Borde komma med FedEx nästa vecka.
En prylbög kan knappast ha mer erektion än så här. .. och gratis dessutom hehe.

Snuskigt rent av.

Så i November får folket i Storbritannien lägga vantarna på den. Synd att man inte bor där längre, men å andra sidan kan någon gammal kollega skicka över en till mig…
MrGokart skrev:Nice företag att beställa den telefon som är helt usel som företagstelefon. gg

eller helt usel är väl att ta i, men det finns bra mycket bättre alternativ.

Vad är det då som gör den sämre? Har inte så bra koll på alla Blackberries och allt vad det heter om det nu är dom du syftar på.

rasmus.radioface.se | doublepeace.se
Har för mig att det varit en del klagomål över just det faktum att iPhone är en stängd plattform samt att det är svårt att integrera den med företags befintliga system. Låter väldigt apple om det nu är så och därför känns det inte heller alltför otroligt att det kan stämma.

casualcore wnkr | slayer of threads
Jo, det är klart. Inga tredjeparts applikationer uppmuntras av Apple. Men nu är den ju trots allt hackad och det har kommit en hel del program ändå.

Någon från Apple sa att de inte har någonting emot det, men de vill inte heller uppmuntra folk att kringå systemet.

fritzon skrev:Vad är det då som gör den sämre? Har inte så bra koll på alla Blackberries och allt vad det heter om det nu är dom du syftar på.
Ingen 3G, + att jag tycker att den är lite för klumpig(smaksak)
Finns mobiler som har både bättre kamera och specifikationer fast som inte är så stora.

Att spela eller att inte spela är frågan.
Nu har vi fått dem .. 11st blev det. Alla slängde sig på FedEx-killen som kom med paketet.

Helt fantastisk egentligen, har väl aldrig känts så spännande att kolla omkring i kalendern på en
telefon förut. Klumpig skulle jag inte direkt hålla med om, håller ju samma storlek som en vanlig ipod och
den har jag ju alltid i fickan ändå.

XboxLive alias: FyraTjugo
Klumpig är kanske fel ord att använda, men bred.
Deusstom vågar man inte ha den i fickan för att man tror att den ska få minsta repa.

Att spela eller att inte spela är frågan.
tygfickan ja fick till den gamla ipoden passar fint.

Då har ni haft fullt upp idag med att låsa upp fanskapet?
Vad är det för företag du jobbar på?

Mja låsa upp dem tog ju inte mer än 2-3 sekunder så det var lättare än
jag väntat mig. Jobbar på en webbyrå.

MarkoV skrev:fritzon skrev:Vad är det då som gör den sämre? Har inte så bra koll på alla Blackberries och allt vad det heter om det nu är dom du syftar på.
Ingen 3G, + att jag tycker att den är lite för klumpig(smaksak)
Finns mobiler som har både bättre kamera och specifikationer fast som inte är så stora.

Det blir 3G, bara inte i år. Sverige är inte med i första vågen som England är, bara hålla tummarna att det är 3G när det kommer hit för annars kommer iaf inte jag vara intresserad.

Underskatta aldrig idioter i grupp...
3G intresserar inte mig speciellt mycket. Är jag inte hemma så använder jag bara telefon till att ringa. Och hemma har jag trådlöst nätverk om det skulle vara så att jag "fastnar" på toaletten och behöver svara på mail, etc.

Så jag kommer försöka få tag i en när den anländer. Eller genom Blocket eller liknande om bara priset på apparaterna kunde gå ner. $299 i USA för 8GB är det nu, om jag inte minns helt fel?

Vet inte men dom är billiga där, be nån köpa o skicka med fedex-paket.

Att den inte har 3G förvånar mig inte det minsta, med en så stor skärm och en maskin som klarar spela
mp3, filmer, fungera som telefon, kartapplikationer osv klarar aldrig påfrestningarna batterimässigt om det
skulle finnas 3G också. Kan ju eventuellt komma till version 2, men skull einte förvåna mig om de va lite större batteri.

Apple erövrar världen

Vänta bara, om 20 år minns ingen det där...hm...vad hette det...man hade det på datorn o det krashade hela tiden? :p

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Någon som vet när denna lur når sverige? :S

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
Har inte hört ett pip om de där, lär nog dröja till april iallafall. Då är telefonen mer än ett år gammal, lite surt
för Sverige men dom som är fans har ju kunnat köpa en länge för 2700 genom staterna. Nu går dock inte det
längre eftersom man måste skriva på abbonemanget direkt i butiken.

Alternativt kan du köpa den i Frankrike för 999 Euro helt utan abbonemang.

Visste inte att man måste skriva på abbonemang direkt i butiken numera. Men man kan väl beställa från Apple Store som vanligt?

Du beställer den inte, den köps i respektive land. Man får be nån köpa åt en.Tror inte att alla Amerikanska butiker kräver påskrift än dock. Senaste fw här ju inte knäckts än och det är en större ny uppdatering på gång så det kan nog dröja.

yay jag får en i julklapp till mih själv

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Visar inlägg 21-38 av 38
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.