Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
quickMenu
[Forum]
[Senaste]
[Sök i forum]
[Hype.se]
[Logga in]
Mobil
Forum
/
Mobil
/
Billig mobil med Mp3, kamera, och är snygg.
1
« Föregående
Visar inlägg 1-8 av 8
Nästa »
Billig mobil med Mp3, kamera, och är snygg.
Logo
JA, är det någon här som har förslag på nån sådan?
2007-04-29 kl 22:27
Krapula
Beror helt på vad du menar med billig men w810i ligger på 2k och är en riktigt bra telefon.
casualcore wnkr | slayer of threads
2007-04-29 kl 22:40
puppy
Attributet att den ska vara snygg är ju lätt att svara på
Det som en tycker är snyggt tycker en annan är fult.
"War. War never changes."
2007-04-29 kl 22:44
Fragge
Samma sak med pris och allt.
Bättre om du skriver en lista på krav och vad du anser är snyggt, billigt och bra osv.
Vilka funktioner måste den ha?
Eller om du är jättelat kan du kolla in hur massa modeller ser ut, så väljer du ut ett antal av de som du tycker ser snyggast ut så får någon annan kommentera dem.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
2007-04-30 kl 09:54
Logo
Alltså, jag vill bara ha en mobil med kamera, Mp3 alltså så snygg behöver den ju inte va, det är väll inte det viktiga? Så ska det vara kontant med. Om ni vet nån sån kan ni väll skicka länk.
Den ska typ kanske kosta mellan 1000-2000 kr.
2007-04-30 kl 15:38
Krapula
Om du tittar in på
prisjakt
så kan du bocka för alla möjliga kriterier och få fram telefoner samt priser som passar dig. Lek runt där vetja.
casualcore wnkr | slayer of threads
2007-04-30 kl 16:18
Gunner
[Hype.se]
Jag vet inte vad Nokia N73 kostar nu för tiden, men man får dem gratis med Tre mf, så de borde ha gått ner en hel del. Iaf, det är en bra telefon med 3mp kamera. Jag har haft min i ett år och är nöjd, men kollar lite på Nokia N76 nu som verkar vara rätt nice.
w w w . h y p e . s e
2007-04-30 kl 16:24
Princess
Gå in på www.katshing.se där kan du fixa ner priset på dom flesta mobilerna genom att portera över det numret du har nu på ett gammalt kontaktkort eller liknande till ett nytt. min mobil skulle ute i en vanlig handel ha kostat över 3000kr men jag betalade bara 1500 för den på den här sidan.
Du kan beställa gratis kontantkort ifrån dom olika bolagen och sen portera över numret till t.ex. comviq,det kan du spara flera hundra kr på!
Det finns även en sida som heter neptunsat.com där du kan få bra priser på mobiler!
World of Warcraft is a feeling.
2007-04-30 kl 18:50
« Föregående
Visar inlägg 1-8 av 8
Nästa »
1
Skriv ett inlägg
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in
här
.
Annonser!