Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Nintendo
« Föregående
Visar inlägg 1-13 av 13
Nästa »
Punch Out !
Nintendo sägs jobba på en Nintendo DS-version av deras klassiska boxningsserie Punch out.
Din motståndare syns på den övre skärmen,medan du har dina superslag och liknande på den nedre skärmen.
Nintendo DS-Versionen ska enligt samma källa bli den första punch out spelet att stödja multiplayer.

Sit Ubu Sit Good Dog.
Låter rätt nice.
När kommer det ut?

Jag vann "Yngsta medlemmen (Men lika cool ändå)" 2005!!
har inte hört om när den kommer ut.

Sit Ubu Sit Good Dog.
Låter helt klart intressant med multiplayer i punch out ^^

Bitch Slapped by Edward Scissorhands
coolt! undrar om den kan utnyttja touch-screenen på nått vettigt sätt. jag hoppas på en titel till Revo också, fatta hur kul det skulle vara att faktiskt slå med två kontroller i luften! och fatta hur vältränade armar du får på vägen mot toppen

Underskatta aldrig idioter i grupp...
det hade varit underbart ett av mina favvo spel genom tiderna nostalgi=)

det här måste vara den bästa spelnyheten på länge, jag tar fortfarande fram mitt superpunch out ibland för att golva gabby jay

hehe ni som redan har lirat punch out förut till vilken motståndare kom ni till det bäste jag har kommit till är king hippo tror jag xD

Sit Ubu Sit Good Dog.
Riktigt häftigt med ett nytt Punch Out, hoppas bara de kan behålla känslan från orginalet, de är fett häftigt spel.

Tycker Punch Out är överskattat, som så många andra gamla spel... även om många också är bra...

Counter Strike: Source - [DfEj] TheRob
Punch out till Nes är så jävla svårt. Men ack vad skoj.

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
Micke_nes skrev:Punch out till Nes är så jävla svårt. Men ack vad skoj.
Instämmer riktigt skoj är det!

"Good artists copy, but Great artists steal"
Nu var det ett tag sedan någon postade något här... hur blir det med detta spel? Skulle vara roligt... så länge det påminner om Punch Out!! till NES och inte till SNES...

http://powerplayer.blogg.se
« Föregående
Visar inlägg 1-13 av 13
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.