Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Nintendo
« Föregående
Visar inlägg 1-18 av 18
Nästa »
vilka har ni?
Skriv vilka spel ni har till GC skriv också en siffra från 1-10 på betyg på dom...(om ni har för många så ta de bästa och kanske det SÄMSTA)

(alla betyg är satta efter vad jag tycker och jag har inte tänkt på att det ska passa olika personer eller något =o)

Mina:

Super smash bros melee: 9,5

F-zero GX: har spelat för lite för att sätta betyg

FF Crystal Chronicles: 8,5 på gränsen till 9

Fifa 2003: 9 otroligt kul särskillt för en fotbolls fan (gäller alla fifa)

fifa 2004: 8,5

fifa 2005: 9,5

1080 Avalance: 8,5 jag åker snowboard så föredrar detta framför ssx pga realismen

Zelda the wind waker: 8,5 jag är nog för dålig för att uppskatta det till 100

The legend of zelda collectors edition innehåller 4 spel som egentligen inte är gjorda för gc: Ocarina of time: 9,5

Majoras mask: 8,5

The legend of Zelda: 7

det sista vet jag inte vad det heter men det är ibland som ett plattforms spel: 4 (har inte sett det förut så det blir ingen nostalgi)

Tony Hawks underground: 3,5 : suck suck suck...jag är skatare men ändå gillar jag inte det här spelet förmodligen just för att jag är skatare och vill ha mer realism...
De flesta håller med om kommentaren

sålde tyvärr mitt gamecube men spelet jag lirade mest var helt klart ssmb.
hostmedicin, dubbelsäng, fågelkvitter och lekande barn utanför fönstret och ssmb´s troféjakter. kan det bli bättre?
annars lirade jag faktiskt mest driven. skitspel ja men ack så beroendeframkallande!

jag har världens bästa konsoll och det är ju ps2 såklart

msg serien är bäst sam fisher suger ps rules gamequb konsollen suger fast nintendo 8 bitars rules !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh vad najs trevligt att du är nöjd med din konsol patrik...

patrik skrev:msg serien är bäst sam fisher suger ps rules gamequb konsollen suger fast nintendo 8 bitars rules !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men lägg ner. Vad är det som är så dåligt med Gc och Xbox?

Deus mortuus est! Finis vevit, finis prope est. Negrum pasch
[Hype.se]

Två saker på den här tråden, skriv gärna med att det syftas på spel och gc i rubriken...
Och så har vi Patrik som agerar som en fanboy, vilka ogillas av alla.

Så mer info i rubrikerna (gillar inlägget annars) och så lite mindre meningslösa inlägg.

w w w . h y p e . s e
patrik skrev:msg serien är bäst sam fisher suger ps rules gamequb konsollen suger fast nintendo 8 bitars rules

kommatecknet är din vän! punkt funkar den med ibland
metal gear solid är bäst som sam fisher? och sedan suger han ps?

dom e plastiga

men gamequb är mycket bätra en xbox

allså bara so ni vet jag ar inte värsta ps2 fanboy för jag tycker bara att ps2 är lite bätre än gc.men allt som jag säger om xbox är 100% saning.

[Hype.se]

patrik skrev:dom e plastiga
Vad är plastigt?

patrik skrev:men gamequb är mycket bätra en xbox
Bättre på vilket sätt?

Patrik, du kan ändra i dina inlägg istället för att göra massa nya onödiga direkt efter varandra. Försök även att tänka på att ha lite substans i inläggen.

"We don't see things as they are. We see them as we are"
Snygga in lägg Patrik, väldigt mogna.
Tycker det var lite hårda betyg mot Zelda Nintendo_fan, antar det sista du nämnde var Link, det andra Zelda spelet som kom ut till NES. Har man inte varit med från början så kanske man inte uppskattar dem lika mycket som en annan som älskar alla de äldre Zelda spelen. Har inte testat Windwaker ännu dock, får bli nästa projekt efter The minishing cap.

Bra att vi har Dr Abraham som håller koll på grammatiken med We love you Abris.

Zelda - Windmaker 9/10
NFS - Underground 8/10
Super mario sunshine 7.5/10

köpte nygligen mitt Gc .. när mitt SNES gick sönder .. annars har jag spelat på PC/emulator/snes

men jag är ytterst nöjd med mitt GC (svart ) 799kr är ju som hittat

Metal Gear till GC är hur bra som helst.

http://powerplayer.blogg.se
3½ år för att skriva något som är allmänt känt måste vara något slags nytt rekord. Iaf på Hype.c4

Sanity calms, but madness is more interesting.
Ja, men tänk på att jag är ny här.... jag ville bara vara vänlig =)

http://powerplayer.blogg.se
Resident Evil Zero 10
Resident Evil 4 10
Super Smash Bros Melee 7
Metroid Prime 2 Echoes 5,5

« Föregående
Visar inlägg 1-18 av 18
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.