Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Nintendo
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 41
Styrspak N64!

tove-k
Well spoken Tove!

Antagligen har du råkat ut för någon av alla buggar detta forum dras med.

Välkommen!

Sanity calms, but madness is more interesting.
Jag är väldigt sugen på att börja spela 64 igen. Men kontrollerna är värdelösa/superslöa. Så nu letar jag efter analoga styrspakar eller nya kontroller. Fast jag hittar inget vettigt någonstans.

Ni som har provat de olika kopiorna samt styrspakarna, vilket håller bäst i längden och är mest prisvärt? Håller kopiorna bättre än originalkontrollerna?

tack!
Tove

tove-k
Finns att köpa handkontroller på Tradera allt som oftast. Men spakarna blir alltid sladdriga på N64 HK. Trist men det är så det är. Alternativet är att köra emulator med Gamecube kontroll.

Det är nog så det är ja.. Men men, vad gör man inte för nostalgin att få spela spelen man växte upp med.
Det du säger med att köra emulator med Gamecube-kontroll. Hur fungerar det? Hur gör man? :S

tove-k
Vet inte om det finns kvar iof. Tänkte inte på att det är rätt gammalt nu. Jag kör iaf en super joy box som jag kopplar in i PCn, sedan kör jag en N64 emulator.

Okej. Har provat emulator med super mario 64, men det hackade hela tiden så jag lade ner det. Jag kör på det gamla hederliga, och lägger ner lite extra på nya kontroller. Men. Jag har sett att det finns kopior till N64. Har du provat dem? Är dom bättre?

tove-k
tove-k skrev:Har provat emulator med super mario 64, men det hackade hela tiden
Pentium 133mhz?

"Good artists copy, but Great artists steal"
Hej. *rawrr*

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:Hej. *rawrr*

Fragge strikes again! :D

Välkommen till Hype.se föressten tove-k!

"War. War never changes."
Project 64 laggar inte om du inte gjort några väldigt konstiga inställningar. Har ingen koll på hur tredje parts är till N64.

karmalicious: Okej. Men jag vill köra det på teven. har konsol, massa spel, allt förutom bra kontroller.. Man blir ju så trött på att vara tvungen att bända spaken så långt det bara går, men ändå inte kunna få gubben att gå snabbt.

Ingen annan här som provat te.x kontrollkopian yobo?

tove-k
tove-k skrev:Ingen annan här som provat te.x kontrollkopian yobo?

Har inte testat, men med tanke på hur lätt man slet ut originalstyrspaken så kan nog kopior faktiskt ha längre livslängd. Men har som sagt inte testat själv men skulle nog gissa på att de skulle kunna funka bra som substitut. Är de inte dyra så kör på bara säger jag.

skulkle nog också satsa på att köpa nya, sitter du inte och maler i mario party så bör dom väl hålla ett par år iaf ?
eller köpa wii och ladda ner går väl med ?

rakt in i kaklet
JO JAG SA HEJ *RAWR*................................

aaah, desperation, finns det nått charmigare

rakt in i kaklet
Fragge = charmigheten personifierad!

Edit: rättade mitt stavfel.. hoppas ingen såg det :S

Tove verkar vara en riktig... ALLT JAG KRÄVER ÄR ETT HEJ.

Hej

tove-k
och så var fagge nöjd.

casualcore wnkr | slayer of threads
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 41
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.