quickMenu
tove-k skrev:Hej
Krapula skrev:och så var fagge nöjd.
tove-k skrev:Och angående den här Fragge. Han verkar vara lite poppis här på hype. Har jag rätt? :P
Geting skrev:absolut inte rätt ang Fragge
Fragge skrev:tove-k skrev:Hej aww (: var väl inte så svårt... Krapula skrev:och så var fagge nöjd. stfu! :@ tove-k skrev:Och angående den här Fragge. Han verkar vara lite poppis här på hype. Har jag rätt? :P Klart. Jag ÄR hype. Hjärtat, själen och hj... nja, okej... kanske inte hjärnan. Geting skrev:absolut inte rätt ang Fragge Tss. Jag älskar alla, och alla älskar mig. Så är det bara.
Fragge skrev:Haha, kung över ett rike på typ åtta personer. Näedå, här kör vi kommuniststilen. Alla här på hype är lika mycket värda. Bara det att det är lite olika grader av coolness.
puppy skrev:Fragge skrev:Haha, kung över ett rike på typ åtta personer. Näedå, här kör vi kommuniststilen. Alla här på hype är lika mycket värda. Bara det att det är lite olika grader av coolness. LOL! :D
Fragge skrev:puppy skrev:Fragge skrev:Haha, kung över ett rike på typ åtta personer. Näedå, här kör vi kommuniststilen. Alla här på hype är lika mycket värda. Bara det att det är lite olika grader av coolness. LOL! :D Du behöver inte oroa dig, du ligger högt upp på skalan. (:
puppy skrev:Yay! :D *dansar lite*
puppy skrev:Fast åter till ämnet
Gunner skrev:...aha, nu inser jag varför tråden håller sig kvar. Fragges hormoner har kommit i rubbning.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!