quickMenu
Karmalicious skrev:den heter i för "interactive" som en följd av att kamerorna tillkom.
Fragge skrev:Karmalicious skrev:den heter i för "interactive" som en följd av att kamerorna tillkom. Jag gillar Landys teori bättre.
Karmalicious skrev:Fragge skrev:Karmalicious skrev:den heter i för "interactive" som en följd av att kamerorna tillkom. Jag gillar Landys teori bättre. Taking sides, are we?
phipe skrev:Bra gjort, hör ni. Nu behöver vi bara veta varför X-box heter X-box. Och framförallt, varför i guydykens sinne, uppföljaren hetter 360.
Krapula skrev:phipe skrev:Bra gjort, hör ni. Nu behöver vi bara veta varför X-box heter X-box. Och framförallt, varför i guydykens sinne, uppföljaren hetter 360. direct x-box på det ena och 360->cirkel->helhet->det enda som behövs för underhållning i hemmet på den andra kanske?
Fragge skrev:Krapula skrev:phipe skrev:Bra gjort, hör ni. Nu behöver vi bara veta varför X-box heter X-box. Och framförallt, varför i guydykens sinne, uppföljaren hetter 360. direct x-box på det ena och 360->cirkel->helhet->det enda som behövs för underhållning i hemmet på den andra kanske? F.ö. heter den väl inte ens X-box utan just Xbox. Rätta mig gärna om jag har fel. Men det har jag ju inte, så dont bother.
ikto skrev:För övrigt lol.
Fragge skrev:ikto skrev: För övrigt lol. ?
ikto skrev:Fragge skrev:ikto skrev: För övrigt lol. ? Korta foruminlägg är ibland väldigt roliga. Varför vet jag inte. Men det där var väldigt roligt.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!