Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Sony
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 39
PS3 slim officiell
Finns en nyhet på förstasidan men det skiter jag i så länge de inte syns i forumet där jag härjar. I vanlig ordning ids jag inte med att parafrasera nyheten så ni får en länk att läsa själva på.

Men i korthet, 1:a september kommer en slimmad version, $299 så ~3000 i sverigeland? Mindre, lättare och fortfarande utan bakåtkompatibilitet. Någon här som fortfarande funderat på en men inte berättigat ett köp pga priset?

Vad finns det för övrigt för spel (släppta och kommande) som gör PS3 speciell? Jag är främst lockad av wipeout hd, flower, pixeljunk eden och pixeljunk shooter. Kanske ett nytt köp av lumines också. :3 Det däringa tomb raider-klonen vetefan om det är speciellt lockande egentligen.

casualcore wnkr | slayer of threads
Ärligt talat är det fortfarande rätt få spel som lockar på PS3. Jag tycker verkligen om konsolen i sig, bara inte spelen i någon större utsträckning.

Wipeout är klart bra, och det är precis de spel som du tror som gör PS3 speciell.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Karmalicious skrev:Jag tycker verkligen om konsolen i sig, bara inte spelen i någon större utsträckning.
Det förklarar din Trophysamling..

Krapula skrev:
Vad finns det för övrigt för spel (släppta och kommande) som gör PS3 speciell?

Uncharted 2 verkar grymt lovande och även Heavy Rain..

Jag gillar slimvarianten, men visst ser phat lyxigare och dyrare ut.

"Good artists copy, but Great artists steal"
Karmalicious skrev:Ärligt talat är det fortfarande rätt få spel som lockar på PS3. Jag tycker verkligen om konsolen i sig, bara inte spelen i någon större utsträckning.

TACK. Precis vad jag känner... Fruktansvärt tråkigt, faktiskt.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Men roligast är det väl för mej. Förutom att den kostar mindre än sommarjobbs pengarna jag skaffat (genom att riva ogräs och byta sand på en stor jävla tennisplan i två veckor, om någon undrar) plus några reor på spelbutiken, är det ett riktigt bra vad äntligen.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
kan mycket väl bli ett köp, mest för att jag börjar bli sugen på blåstråle

rakt in i kaklet
Det är bara att köpa imo. Blu-ray är ju kung för film om man har en skaplig TV och det hoppas/räknar jag med alla på Hype har. Sedan här i veckan släpptes ju Wipeout HD Fury, expansionen till ett supernice spel.

Har begrundat nya designen nu och måste säga att jag den ser betydligt plastigare och billigare ut än första modellen tyvärr. I och för sig är deras tanke förstås att den ska vara så billig som det bara går att tillverka. Men största skillnaden är ju att den inte har två HDMI-utgångar vafalls!!

Varför behövs två hdmi-utgångar?

Sen verkar sverige vara botched då det blev skriverier om att priset inte sänktes så mycket som det borde kunna göras. Allt är nordisk films fel.

Ja, p g a Nordisk film så är ju inte slim ens billigare. Utöver det tycker jag den är jävligt ful.

Amba skämtade lite om specarna på PS3 innan den släpptes.

Nordisk film ja, idioter!

Hur kan du tycka att maskinen är ful?

Gillar den glansiga ytan bättre än den mattsvarta. Får PS2 känsla. Känns gammalt och inte lika classy.

Den är väl ärligt talat bara glansig vid nyköp samt de gånger som det städas (vilket med nördmått gör att den är dammigt matt 99% av tiden). Den matta ytan är på gott och ont inte lika uppenbar när den är dammig.

Den matchar mina högtalare finfint, och den håller sig glansig. Bara för att du inte älskar dina maskiner Krappis!

Karmalicious skrev:Den matchar mina högtalare finfint
Vad har du för högtalare?

Själv putsar jag min konsol varje dag.. Även min dreamcast har fått en rejäl tvätt. Lacknafta och svinto är bra grejer när det gäller gamla konsoler. Den var helt gul, men nu är den som ny!

Karmas frontar.

Btw, är det någon som hittat hur stor den egentligen är? De siffror jag sett gör den till marginellt mindre.

Karmalicious skrev:De siffror jag sett gör den till marginellt mindre
Det stämmer, egentligen borde den inte ens heta slim..

Edit: Fina högtalare!

Äsh här blev jag alldeles till mig då jag trodde att jag skulle få se Karmas setup men det var bara en produktbild på högtalare.

Karmalicious skrev:Amba skämtade lite om specarna på PS3 innan den släpptes.

Zänk yu. Pläystäzion!

Nån här som har skaffat maskinen än?

Funderar på att byta in min gamla på Gamestop, får ju större HD skakig kontroll och garanti då. Tycker dock fortfarande att den är fulare.

Så, nu äger jag en ny PS3..

Sålde min gamla PS3 på blocket för att köpa den nya. Gillar att den är tystare än min gamla. Gillar även utseendet. Tycker den gamla kändes mer plastig på något vis. Men det kanske bara är jag Sen får man ju Dolby TrueHD och DTS HD Master att lysa i displayen på recievern nu Bara det gör ju att det var värt ett byte

Piz out!
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 39
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.