quickMenu
lamerman skrev:Gillar att den är tystare än min gamla.
Fragge skrev:lamerman skrev:Gillar att den är tystare än min gamla. Har du hört en 360...?
lamerman skrev:Fragge skrev:lamerman skrev:Gillar att den är tystare än min gamla. Har du hört en 360...? Jo tack Fragge den står bredvid och för oväsen då den är igång Men måste ju säga att det blev något bättre efter MS tillät oss lägga in spelen på HDDn
Achilles skrev:Spel sedan, vilka skall man prova på som inte redan finns på xboxen?
Fragge skrev:Achilles skrev:Spel sedan, vilka skall man prova på som inte redan finns på xboxen? En mycket bra fråga som jag, som Xboxanvändare, tyvärr bara har ett svar på: Metal Gear Solid IV. ...och Little Big Planet, då.
Landslide skrev:Fragge skrev:Achilles skrev:Spel sedan, vilka skall man prova på som inte redan finns på xboxen? En mycket bra fråga som jag, som Xboxanvändare, tyvärr bara har ett svar på: Metal Gear Solid IV. ...och Little Big Planet, då. Och Uncharted, Uncharted 1 och 2 är det enda som lockar mig mot PS3.
Achilles skrev:Köpte mig Uncharted efter att ha lirat demot men nu hänger sig spelet hela tiden. Vete fasen om det är konsolen eller om det är spelet som strular då jag bara har detta spel...
abbath skrev:Achilles skrev:Köpte mig Uncharted efter att ha lirat demot men nu hänger sig spelet hela tiden. Vete fasen om det är konsolen eller om det är spelet som strular då jag bara har detta spel... Ska tydligen bero på senaste Firmware 3.0.. Ska komma en fix snart.
Achilles skrev:abbath skrev:Achilles skrev:Köpte mig Uncharted efter att ha lirat demot men nu hänger sig spelet hela tiden. Vete fasen om det är konsolen eller om det är spelet som strular då jag bara har detta spel... Ska tydligen bero på senaste Firmware 3.0.. Ska komma en fix snart. Tack för den infon, det var väldigt vänligt av dig...
Fragge skrev:så är Abbath en väldigt vänlig kille
Achilles skrev:läget där man skall ha ihjäl varandra så mycket och ofta som möjligt under en viss tid
Lupus skrev:Fastnade aldrig för KZ2. Kan inte sätta fingret på varför jag inte gillade spelet, för de har i princip allt man kan förvänta sig av ett gediget fps. Snygg grafik, bra kontroll och variation etc. Kanske var det just bristen på det oväntade som drog ned upplevelsen för mig.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!