Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Sony
Visar inlägg 21-39 av 39
Nästa »
PS3 slim officiell
lamerman skrev:Gillar att den är tystare än min gamla.
Har du hört en 360...?

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:lamerman skrev:Gillar att den är tystare än min gamla.
Har du hört en 360...?

Jo tack Fragge den står bredvid och för oväsen då den är igång Men måste ju säga att det blev något bättre efter MS tillät oss lägga in spelen på HDDn

Piz out!
lamerman skrev:Fragge skrev:lamerman skrev:Gillar att den är tystare än min gamla.
Har du hört en 360...?

Jo tack Fragge den står bredvid och för oväsen då den är igång Men måste ju säga att det blev något bättre efter MS tillät oss lägga in spelen på HDDn

Jo men fan, ett PS3 låter ju ingenting i jämförelse. :P

Ja, många vänner som man har är dom flesta utav dem PS nördar. Själv är jag en xbox kille av stora mått men gick och köpte mig en PS3 slim för 2995 igår endast för att få nöjet att spöa upp speciellt en vän i NHL 10 när det kommer.

Jag som inte kan ett skit om Playstation gör att jag är rätt tappad när det kommer till mycket med maskinen. Har rätt stora händer och en xbox 360 konsoll är lite liten men ändå rätt okej medan när jag nu fick PS3'ans kontroll i handen trodde jag någon var rolig och jag frågade efter den riktige.

Den är så extremt liten och varför sitter styrspakarna så tätt ihop? Finns det ingen kontroll som är bättre anpassad för oss över 12 år som jag kan få tag i? Vore grymt tacksam om någon hade ett tips för jag får kramp i händerna av att hålla i denne lille kontroll.

Spel sedan, vilka skall man prova på som inte redan finns på xboxen?

Achilles skrev:Spel sedan, vilka skall man prova på som inte redan finns på xboxen?
En mycket bra fråga som jag, som Xboxanvändare, tyvärr bara har ett svar på: Metal Gear Solid IV.

...och Little Big Planet, då.

Fragge skrev:Achilles skrev:Spel sedan, vilka skall man prova på som inte redan finns på xboxen?
En mycket bra fråga som jag, som Xboxanvändare, tyvärr bara har ett svar på: Metal Gear Solid IV.

Och Uncharted, Uncharted 1 och 2 är det enda som lockar mig mot PS3.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Landslide skrev:Fragge skrev:Achilles skrev:Spel sedan, vilka skall man prova på som inte redan finns på xboxen?

Och Uncharted, Uncharted 1 och 2 är det enda som lockar mig mot PS3.

True.

[Hype.se]

Uncharted är ensamt ett tillräckligt skäl för att köpa en PS3:a. Denna generations bästa äventyrsspel.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
!! Utforska PSN store lite mer. Där finns och kommer de intressanta titlarna.

casualcore wnkr | slayer of threads
Jävla skit.

Köpte mig Uncharted efter att ha lirat demot men nu hänger sig spelet hela tiden. Vete fasen om det är konsolen eller om det är spelet som strular då jag bara har detta spel...

Hur som helst är spelet väldigt roligt och vakert att titta på.

Achilles skrev:Köpte mig Uncharted efter att ha lirat demot men nu hänger sig spelet hela tiden. Vete fasen om det är konsolen eller om det är spelet som strular då jag bara har detta spel...
Ska tydligen bero på senaste Firmware 3.0.. Ska komma en fix snart.

"Good artists copy, but Great artists steal"
abbath skrev:Achilles skrev:Köpte mig Uncharted efter att ha lirat demot men nu hänger sig spelet hela tiden. Vete fasen om det är konsolen eller om det är spelet som strular då jag bara har detta spel...

Tack för den infon, det var väldigt vänligt av dig...

Achilles skrev:abbath skrev:Achilles skrev:Köpte mig Uncharted efter att ha lirat demot men nu hänger sig spelet hela tiden. Vete fasen om det är konsolen eller om det är spelet som strular då jag bara har detta spel...

Tack för den infon, det var väldigt vänligt av dig...

Även om det vid första anblick kanske inte verkar så, så är Abbath en väldigt vänlig kille. :D

Man kanske ska köpa sig uncharted Bara testat demot lite och det verkar ju helt ok. Sen är man ju lite sugen på Killzone 2. Även om recenssionerna var något svalare än vad man hoppats på.

Piz out!
Spelat Killzone 2 hela natten här. Spelet är okej, lite jobbiga laddningssekvenser ibland men online, online är det så jäkla roligt att jag fastnade fram till klockan 4 inatt och nu är jag uppe igen och skall till jobbet. Tur att det är fredag.

Nu kan jag inte vad spellägena heter men det finns ett spelläge där man skyddar var sin spelare i vardera lag som jag fastnade för samt det läget där man skall ha ihjäl varandra så mycket och ofta som möjligt under en viss tid. Lirar man online så kan jag varmt rekommendera Killzone 2 "lamerman".

Fragge skrev:så är Abbath en väldigt vänlig kille
Tack..

"Good artists copy, but Great artists steal"
[Hype.se]

Fastnade aldrig för KZ2. Kan inte sätta fingret på varför jag inte gillade spelet, för de har i princip allt man kan förvänta sig av ett gediget fps. Snygg grafik, bra kontroll och variation etc. Kanske var det just bristen på det oväntade som drog ned upplevelsen för mig.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
Achilles skrev:läget där man skall ha ihjäl varandra så mycket och ofta som möjligt under en viss tid
även kallat ffa.

Lupus skrev:Fastnade aldrig för KZ2. Kan inte sätta fingret på varför jag inte gillade spelet, för de har i princip allt man kan förvänta sig av ett gediget fps. Snygg grafik, bra kontroll och variation etc. Kanske var det just bristen på det oväntade som drog ned upplevelsen för mig.

By the book helt enkelt. Mera själ i spelen!

casualcore wnkr | slayer of threads
Fast det är inte FFA, det är TDM. Just a note.

MP i KZ2 är verkligen välgjort, men utan ett vettigt sätt att spela med vänner så blir det ändå rätt ointressant för mig, tyvärr.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Visar inlägg 21-39 av 39
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.