quickMenu
Gunner skrev:Hur nöjd jag än är med spelet, så är jag lite avis på alla som inte har spelat det och nu kan njuta av det hela
Gunner skrev:Hur nöjd jag än är med spelet, så är jag lite avis på alla som inte har spelat det och nu kan njuta av det hela.
lamerman skrev:jag känner att det börjar lida mot sitt slut för mig nu också. Känner även en viss ånget över det. Uncharted 2 är det bästa spelet jag spelat.
Landslide skrev:Jag antar att det bara är jag som inte tyckte att det skakade världen? Visst ett fantastiskt spel, men det levde inte upp till mina förväntningar. Ska se senare om jag kan sätta mina tankar i ord, troligtvis inte!
Lupus skrev:lamerman skrev:jag känner att det börjar lida mot sitt slut för mig nu också. Känner även en viss ånget över det. Uncharted 2 är det bästa spelet jag spelat. Jo, det är nog något av det bästa jag också har spelat. Det kändes lite vemodigt när spelet var slut, men samtidigt vet jag att det kommer att vara ännu bättre när man spelar om det. Som det är nu är det så fullspäckat med intryck och action, att man liksom inte riktigt hinner ta in allt. Man kommer att kunna slappna av mer när man vet vägen, och därmed också kunna uppskatta detaljer och atmosfär ännu mer. Så var det i alla fall med första spelet, som blev ännu härligare efter första spelomgången.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!