Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Sony
Visar inlägg 21-33 av 33
Nästa »
Uncharted 2 - Vad tycker du
Hmm. Nu blir jag ju lite nyfiken...

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:Hmm. Nu blir jag ju lite nyfiken...

Bara lite? :/ Alla måste fortsätta hetsa om hur bra Uncharted 2 är så Fragge får tummen ur och köper det :D

Piz out!
lamerman skrev:Fragge skrev:Hmm. Nu blir jag ju lite nyfiken...

Bara lite? :/ Alla måste fortsätta hetsa om hur bra Uncharted 2 är så Fragge får tummen ur och köper det :D

Haha, hetsa på! Jag har ju ingen ps3 än, det är väl lite det som är det stora problemet. :/

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Jag har idag faktiskt allvarligt börjat fundera på att sälja både mitt wii och krysslådan bara för att köpa en ps3 o Uncharted 1 o 2

http://www.blackjackinfo.se
Fragge skrev:lamerman skrev:Fragge skrev:Hmm. Nu blir jag ju lite nyfiken...

Haha, hetsa på! Jag har ju ingen ps3 än, det är väl lite det som är det stora problemet. :/

Det är ju Nice Price på PS3 slim nu ju Inget att fundera över. Bara att köpa ^^Gäller även dig Caracarn.. 360in är ju alldeles för dyrbar för att bara sälja iväg sådär

Nu kan man börja se fram mot GOW3 och GOW1&2 remake på PS3

Piz out!
[Hype.se]

Caracarn skrev:Jag har idag faktiskt allvarligt börjat fundera på att sälja både mitt wii och krysslådan bara för att köpa en ps3 o Uncharted 1 o 2

Hur ska du då göra nära nya Super Mario och Masseffect 2 kommer?

w w w . h y p e . s e
lamerman skrev:Nu kan man börja se fram mot GOW3 och GOW1&2 remake på PS3
Jag är lite orolig för att God of War 3 bara blir mer av samma, men snyggare. Det kanske räcker i och för sig?

decoy skrev:lamerman skrev:Nu kan man börja se fram mot GOW3 och GOW1&2 remake på PS3
Jag är lite orolig för att God of War 3 bara blir mer av samma, men snyggare. Det kanske räcker i och för sig?

Jag är t o m rätt 100 på att det bara blir mer av samma.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Gunner skrev:Caracarn skrev:Jag har idag faktiskt allvarligt börjat fundera på att sälja både mitt wii och krysslådan bara för att köpa en ps3 o Uncharted 1 o 2

Hur ska du då göra nära nya Super Mario och Masseffect 2 kommer?

Nu är det försent
Mass Effect bryr jag mig inte om. Kommer troligen sakna min wii när Super Mario Galaxy 2 kommer, samt när nästa Zelda spel trillar in. Fast får väl ta och låna en wii av en kompis då antar jag.

Angående Uncharted.... Har ju köpt på mig både ettan och tvåan, tycker ni att jag ska spela igenom ettan först eller tvåan? Storymässigt så ska det inte spela så stor roll vad jag har läst men känner att det kanske finns en risk att jag tycker att ettan är halvdåligt om jag spelar tvåan först.

http://www.blackjackinfo.se
Caracarn skrev:Angående Uncharted.... Har ju köpt på mig både ettan och tvåan, tycker ni att jag ska spela igenom ettan först eller tvåan? Storymässigt så ska det inte spela så stor roll vad jag har läst men känner att det kanske finns en risk att jag tycker att ettan är halvdåligt om jag spelar tvåan först.

Jag har inte spelat något av dem, men ta ettan först. Dels för att det är just ettan och dels pga det du säger med att du kan tycka att ettan är halvdåligt i jämförelse med tvåan.

"War. War never changes."
[Hype.se]

puppy skrev:Caracarn skrev:
Angående Uncharted.... Har ju köpt på mig både ettan och tvåan, tycker ni att jag ska spela igenom ettan först eller tvåan? Storymässigt så ska det inte spela så stor roll vad jag har läst men känner att det kanske finns en risk att jag tycker att ettan är halvdåligt om jag spelar tvåan först.

Jag har inte spelat något av dem, men ta ettan först. Dels för att det är just ettan och dels pga det du säger med att du kan tycka att ettan är halvdåligt i jämförelse med tvåan.

Ettan helt klart. Där lär man känna karaktärerna och deras sätt att agera. Inget av spelet är särskilt långt heller, så det är ju inte så att du kommer att förlora flera veckor innan du får spelar uppföljaren.

w w w . h y p e . s e
Och jag tror att jag gillade ettan bättre än tvåan :s

Fast kan vara att jag blev lite trött efter att jag powerkörde igenom tvåan på 3 svårighetsgrader och skaffade platina-trofé på 2 veckor eller nåt.

Kan ses som skryt men det var inte min ps3a så jag var tvungen att köra hårt för att spela så mycket som möjligt innan min polare gamade tillbaka sin ps3 :>

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
[Hype.se]

decoy skrev:Jag är lite orolig för att God of War 3 bara blir mer av samma, men snyggare. Det kanske räcker i och för sig?

If it ain't broke, don't fix it.

"We don't see things as they are. We see them as we are"
Visar inlägg 21-33 av 33
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.