Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
quickMenu
[Forum]
[Senaste]
[Sök i forum]
[Hype.se]
[Logga in]
Sony
Forum
/
Sony
/
Lead & Gold, PSN
1
« Föregående
Visar inlägg 1-7 av 7
Nästa »
Lead & Gold, PSN
Gunner
[Hype.se]
Jävlar vad jag har spelat
Lead and Gold
nu. Är helt slut i mina PS3-ovana händer. Är det någon annan som spelar?
Läs Lictors recension av L&G här >>
w w w . h y p e . s e
2010-04-23 kl 00:40
ikto
Jag lirar på, det är kul faktiskt!
2010-04-29 kl 13:28
Gunner
[Hype.se]
Du försvann ju igår.
Jag har alla troféer nu utom 3 st på 12 sek med Gunslinger och vinna 100 matcher. Tror jag får fuska mig till första vid tillfälle, för jag fixar bara två, sen kommer den tredje och skjuter mig. Har testat många många gånger. Och vinna 100 matcher lär ta ett tag.
w w w . h y p e . s e
2010-04-29 kl 13:32
_Po
Jag hittar inga matcher på PSN. Inte sett en enda i Shootout, vilket är vad jag vill spela. Skulle gärna ha kunnat spela fler banor än den första mot botar, som uppvärmning... Utan matcher i mp vart det lite fattigt...
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things
2010-05-16 kl 17:46
Karmalicious
Hittar fan inga matcher. Fattar inte hur det är möjligt, men det är typ samma skit i SSFIV. Jag spelade i förrgår mot samma kille fyra matcher i rad. I SSFIV alltså, inte lead and gold som ingen verkar spela samtidigt som jag.
Sanity calms, but madness is more interesting.
2010-05-16 kl 22:55
Krapula
Jag har försökt spela en del men jag har då riktigt svårt för att få in känslan för mp-shooters med handkontroll. Inte hjälper det att se
flagaholics
där spelarna graciöst flyger fram längs banorna och utför stordåd.
casualcore wnkr | slayer of threads
2010-06-03 kl 21:59
Karmalicious
Nu är väl L&G inte spelet som bäst representerar hur styrning ska vara med handkontroll. Rekommenderar en titt på BF:BC2.
Jag gillar L&G men tycker samtidigt att det saknar lite balans för att vara ett riktigt bra public spel.
Sanity calms, but madness is more interesting.
2010-06-04 kl 08:50
« Föregående
Visar inlägg 1-7 av 7
Nästa »
1
Skriv ett inlägg
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in
här
.
Annonser!