Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
Sony
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 25
Vilka har PS3 och spelar via PSN?
[Hype.se]

Ja, ni såg rubriken. Så vilka lirar på PSN?

w w w . h y p e . s e
Jag!

Om en vecka iaf.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Jag spelar Wipeout HD om det räknas som PSN. Men det är ganska sällan. Spelar dock gärna med hypare om det blir aktuellt.

[Hype.se]

Landslide skrev:Jag!

Om en vecka iaf.

Födelsedag? Eller ska du bara slå till då?

w w w . h y p e . s e
Jag, men väldigt sällan.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Spelar aldrig multiplayer på konsol men så är det tråkigt att spela mot främlingar. Med hypers spelar jag gärna något roligt. Finns det någon lista över folk att lägga till? Verkar inte höra till medlemsprofilen.

casualcore wnkr | slayer of threads
Gunner skrev:Landslide skrev:Jag!

Om en vecka iaf.

Födelsedag? Eller ska du bara slå till då?

Gjorde klar dealen med min polare i torsdags och han skulle skicka den på måndag, så på tisdag eller onsdag borde jag nog vara fit for fight.

Uncharted 2, wooooh!

[Hype.se]

Jag spelar online både på PSN och XBL, spelar dock nästan uteslutande Super Street Fighter IV, så om någon vill pröva lyckan är det bara att adda EndySWE på PSN eller Endy SWE på XBL

Hmm, för de som inte upptäckt fenomenet Street Fighter ska jag nog skriva ner en recension på SSFIV, fick det ganska sent så har inte hunnit köra tillräckligt än dock.

Here I am! Once again
Hoho, här var jag inte igår direkt. Men jag spelar på PSN (som "Plugs"). Är även jag smittad av Street Fighter-sjukan och har just skaffat ssf4. Upptäckte i fredags att min SF4-arkadsticka, som jag knappt hunnit vänja mig vid att använda, är trasig/illa kalibrerad och är just på väg att uppgradera till en Hori Real Arcade Pro 3. Fast till skillnad från Endy är jag inget vidare än sålänge. Har alltid bara varit en casual SF-spelare och istället lagt krutet på Virtua Figher. Nöjer mig för stunden med att leta ngn karaktär att maina och nöter AI på easiest/very easy.

Ser fram emot texten, Endy.

Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things
Nu kapar jag tråden för ett gott syfte.

Po_: Det kostar inte många kronor att beställa från akihabara och byta ut delarna i SF-stickorna är busenkelt. Det blev en väldigt stor skillnad vill jag lova.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Tack Karma, men jag ebayar den för en rätt överkomlig slant. Säkert halva priset eller mindre mot butik i Sverige, om den ens går att få tag i här.

Sedan öppnar det ju för såå många trevliga möjligheter. Jag ser inget problem i att bjussa på den halvtrasiga (den funkar perfekt facing vänster, men inte så bra med gubbe facing höger) till polare i fightspelskvällar och för en gångs skull vinna ett par matcher

Jag spelar ibland, heter väl caracarn eller Skoberget (kommer inte riktigt ihåg )... Blir mest Fifa 10 isf just nu.
Det mesta multiplayerspelandet blir på datorn där man lättare kan använda mumble/ventrilo för att prata med polare.

http://www.blackjackinfo.se
[Hype.se]

Ja, är väl som många andra, spelar helst med folk man redan känner. Då kan det bli en del, just nu mest Lead & Gold och (givetvis) SSFIV.

It is Microsoft, and I will kill them
[Hype.se]

Jag drog igång Lead & Gold nu på förmiddagen och blev direkt fast i en timme, hade tyvärr inte tid att spela vidare. Det var riktigt skoj faktiskt, spelar det gärna tillsammans med någon då det antagligen är mycket roligare.

Here I am! Once again
[Hype.se]

Jag finns också på PSN under nicket Swelupus. Har nästan helt och hållet lagt flerspelandet på hyllan, då jag sakta men säkert börjat att njuta av mina spel i ensamhet. Anledningen till detta är alla fullständigt hopplösa människor man stöter på online. Har förstört nöjet för min del. Här på forumet (och i denna tråd) finns det dock en rad trevliga prickar som jag utan tvekan skulle kunna spela med.

"I am an american, your'e a sick asshole" Falling Down
[Hype.se]

Att spela team-baserade spel med randomfolk online brukar sällan vara en höjdare. I lead & gold finns ju bara teambaserade lägen men valde då deathmatch eftersom man minst är beroende av lagkamraterna där ... Spelade förstås (som jag oftast gör om ni minns våra GoW-duster för flera år sen) sniper och vann ganska enkelt de flesta banorna, alla stod oftast bara och pucklade på varann vid samma respawn-punkt så det var bara att smyga iväg in i nåt hörn och träna prickskytte, hehe...

Men iallafall, Lictor, Lupus, Gunnar och ni andra här som kör, vi får dra ihop och spela tillsammans när vi har tillfälle och tid.

Here I am! Once again
[Hype.se]

Endy; Testa powderkeg och ta en omgång till att bara gå runt så du hittar bästa vägarna. Det är det roligaste läget. Allt där man använder powderkegs är för övrigt kanon. Enorm humor när vet hur man utnyttjar dem till sin fördel - och till de andras förtret.

Jag brukar gå med en mot någon, rakt på, och då skjuter självklart denne på mig och min powderkeg, då väntar jag en promielle av en sekund och kastar den sedan mot honom. Funkar det så blir det som en jättehandgranat och han dör rätt snopet. Väntar man lite för länge, då dör båda eller bara jag om jag inte hinner kasta nog långt från mig själv. Awesome.

w w w . h y p e . s e
Jag gillar vart den här tråden är på väg. Även jag har, med MW2 som enda undantag det senaste året, lagt ner onlinespelande. Men med en mindre grupp vettigt folk blir det en helt annan femma.

Har inte testat L&D ännu och förstås inte köpt då det är MP only...

Gunner skrev:Endy; Testa powderkeg och ta en omgång till att bara gå runt så du hittar bästa vägarna. Det är det roligaste läget. Allt där man använder powderkegs är för övrigt kanon. Enorm humor när vet hur man utnyttjar dem till sin fördel - och till de andras förtret.

Jag brukar gå med en mot någon, rakt på, och då skjuter självklart denne på mig och min powderkeg, då väntar jag en promielle av en sekund och kastar den sedan mot honom. Funkar det så blir det som en jättehandgranat och han dör rätt snopet. Väntar man lite för länge, då dör båda eller bara jag om jag inte hinner kasta nog långt från mig själv. Awesome.

Det lät jävligt awesome faktiskt :D

"War. War never changes."
Kikade videos på L&G och det såg riktigt roligt ut.
Får PS3'an på torsdag så då är det ON!

Kanske skulle göra en lista på allas PS3-namn för easy access?

Edit: Nu när jag tänker efter så tror jag att det fanns en sån, ska försöka necroposta upp den.

« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 25
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.