Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 29
Reatips
Såg ett erbjuande på play om UFC för 30 euro och tänkte att det kanske kan intressera andra.

Varför inte i samma veva starta upp en tipstråd för erbjudanden om det är något man tycker andra borde överväga? Några andra tips?
De flesta håller med om kommentaren

casualcore wnkr | slayer of threads
Vad sägs om detta: Det är en 50 procent rabatt på Zeno Clash nu på Steam denna helg.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
bioshock, mass effekt och dead space 299kr st
elgiganten

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
Geting skrev:bioshock, mass effekt och dead space 299kr st
elgiganten

WHAT. Mass Effect är heeeeeeeelt underbart. Jag skulle sätta på det om det var en kvinna. Hon skulle vara så vacker. Dead space är som ett bitchigt ex. Läskigt, med andra ord. Bioshock ska ju vara najs, det har jag inte spelat. Måste köpa. Omgzor

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Super Stardust HD på PSN för 20 spänn.

"Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon"
Och nu finns Fallout 3 med femti procent rabatt under hela helgen på Steam! Alltså bara 22 Euro!

Gamestop har lite sommarerbjudanden, byt in ett valfritt spel (360/PS3) och få Dead Space nytt för 59:-

"Good artists copy, but Great artists steal"
moar tips plox

Mitt bidrag: verkar som att man kan få EA-spel från Onoff för 250 kr, men du måste köpa två st isåfall. Lite ghey.

Underworld Blu-ray box set. 3 sköna filmer för 269 sek + fri frakt. Jag lade en beställning för ca en månad sedan. Observera "Vi beräknar att få in varan igen tisdagen den 14 juli 2009".

Det framgår inte riktigt om tråden enbart gäller spel men med tanke på hur omfattande aktiviteten är på Hype så gör det väl inget med tips i periferin.

Edit: De har nu ändrat priset till 429 sek. No more läderBeckinsale 4 you!

[Hype.se]

Ambassador skrev:Det framgår inte riktigt om tråden enbart gäller spel men med tanke på hur omfattande aktiviteten är på Hype så gör det väl inget med tips i periferin.

Ja, ge gärna fler tips på blu-ray reor, eller ställen där det finns mycke billiga blu-rays av olika slag

"We don't see things as they are. We see them as we are"
Reatips som retips tycker jag själv. Det är ju knappast som att det endast snackas spel här.

Vi är glada när det talas öht, så tips som tips.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Instämmer. Kör på.

Tropa De Elite - Blu-ray för 100 spänn. Är man student är det fri frakt också tror jag. Har man inte sett den är en Blu-ray för detta pris inte helt fel även om det inte är någon hifi-showcase-rulle. Personligen hoppar jag för jag har sett den och den skandinaviska/europeiska utgåvan bjuder inte på något HD-ljudspår tyvärr, till skillnad från amerikas version. Men sugen är man. Men även student.

-

Karmalicious skrev:Vi är glada när det talas öht, så tips som tips.

Jag fick lust att tipsa om något bra pris på köttfärs på Maxi eller något sånt. Men jag kom inte på något :\

"War. War never changes."
Gillar man racing spel så borde man skaffa Grid nu från STEAM för 9 Euro. Så himmla mycket reor under just sommaren, tycker inte ni det?

Kul nirå..

Kanske inte direkt en rea i sig men det känns nästan som en. Gamestop har en byt in två spel och få ett nytt för 1kr kampanj och om man tar en titt på deras exkluderingslista så känns det hela som en väldigt bra deal för de flesta. Den korta listan känns alltför kort men det står inget om äldre spel annat än för vissa uppenbara serier som NHL/FIFA så kanske fungerar det?

Ja, jag bytte ju in ett 79:- och två 99:- från GAMEs begagnatlåda när jag skulle köpa GTAIV, så visst fungerar det ibland om man orkar.

Sanity calms, but madness is more interesting.
« Föregående
Visar inlägg 1-20 av 29
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.