Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
Visar inlägg 41-60 av 90
Veckans Gamer
I den här frågan tycker jag nog att antalet recensioner väger en smula tyngre än exempelvis mina 1500 inlägg med svammel. Dock kommer ju givetvis MIN lista att slå er alla med häpnad när den väl blir skriven

rakt in i kaklet
Gunner skrev:Han har ju iofs skrivet fler recensioner än många andra...
Men, nästa vecka, då det kommer att vara en tjej som är veckans gamer, som inte ens är medlem... då kommer säker hela gänget att kommentera listan... Just guessing.

hallå där! Du har väl inte börjat med kontaktförmedling ?

rakt in i kaklet
[Hype.se]

Geting skrev:Gunner skrev:
Han har ju iofs skrivet fler recensioner än många andra...
Men, nästa vecka, då det kommer att vara en tjej som är veckans gamer, som inte ens är medlem... då kommer säker hela gänget att kommentera listan... Just guessing.

Nej, men hypotetiskt, är du intresserad av tjänsten isf?

w w w . h y p e . s e
Gunner skrev:Geting skrev:Gunner skrev:

Kan du förmedla spelbrudar så fuck yeah. Annars, not so much.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Lite pinsamt att ingen har med Shadow of the Colossus på sin lista! What gives?!

Och ja, jag tycker det är så bra att det borde vara med på allas listor, oavsett smak!

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Landslide skrev:Lite pinsamt att ingen har med Shadow of the Colossus på sin lista! What gives?!

Och ja, jag tycker det är så bra att det borde vara med på allas listor, oavsett smak!

Det har du rätt i. Men jag har inte spelat igenom hela, så det kändes inte helt rättvist att ta med det då.

...och ska sanningen fram glömde jag helt bort det, men min bortförklaring fungerar ju så... :P

Det här var en rolig idé

Kul läsning

[Hype.se]

Rickard_Brahe skrev:Det här var en rolig idé

Kul läsning

Kul att du gillar det. Det går lätt att hitta personer med samma smak och sedan kolla vad de ser fram mot. Vem vet, kanske missat något.

Och så veckas gamer den här veckan >>

w w w . h y p e . s e
Gunner skrev:Geting skrev:Gunner skrev:

dessvärre skulle nog flickvännen opponera sig, men om det läget ändras så hör jag av mig

angående veckans lista hjar jag inte testat många av dom, men D2 förtjänade sin plats än en gång

och jag kunde klarat mig utan Mass Effect spoilern även om det börjar bli gammalt

rakt in i kaklet
[Hype.se]

En ruskigt stilig karl denna vecka tycker jag! Bra spelsmak också.

It is Microsoft, and I will kill them
[Hype.se]

Ingen gamer för nästa vecka, så det kanske är någon av ers tur...

w w w . h y p e . s e
Lictor skrev:Bra spelsmak också.

Jag håller med! Bra lista och intressant att läsa dina förklaringar! :D

"War. War never changes."
Lictor skrev:En ruskigt stilig karl denna vecka tycker jag! Bra spelsmak också.

*rawr* How YOU doing?

Sanity calms, but madness is more interesting.
[Hype.se]

Nästa veckas gamer, lade dock ut den idag, men kommer först som bildrubrik imorgon, är Tove som jobbar på spelutvecklaren Fathshark.

http://www.hype.se/nyhet/87408

Jag har fått frågan varför vi inte har en presentation med varje spelare. Det är primärt för att det är spelen som är i fokus, inte personen. Är det så att någon nu vill ha en massa data på spelaren så rekommenderar jag google.

w w w . h y p e . s e
Eftersom internet stalking är min sak så drog jag en Google och där hittade man mycket matnyttigt...

Lite random om Tove:

Född 8:e juni 1978 har en religiös åskådning där hon uttrycker att "karma is teh shit", sedan kan ni ju dra era egna slutsatser. Hon deltog också i Stockholm zombie walk. Vidare har hon alliansen från Star Wars märke och Tri force tatuerat på sin högra underarm.

Och just ja, hon är gift.

Sanity calms, but madness is more interesting.
Karmalicious skrev:har en religiös åskådning där hon uttrycker att "karma is teh shit", sedan kan ni ju dra era egna slutsatser.
Haha, du är ju verkligen the shit så det är ju inte så konstigt. Hade jag varit religiös hade det antagligen varit dig jag hade följt jag också.

Karmalicious skrev:Och just ja, hon är gift.

Haha, ouch. ;D

Hittade precis in på forumet. Jag kan absolut hålla med om att det kanske inte är så kul att ha Veckans Gamers som inte syns något på forumet. Jag får helt enkelt ta och försöka bättra mig på den fronten!

ikto skrev:Hittade precis in på forumet. Jag kan absolut hålla med om att det kanske inte är så kul att ha Veckans Gamers som inte syns något på forumet. Jag får helt enkelt ta och försöka bättra mig på den fronten!

...och då är jag nöjd. :D

Yeeeees.

Är du nöjd så är jag nöjd!

Listan över "tidigare veckans gamer" har sina brister, den gör det inte enkelt att navigera mellan dom olika inläggen. Ändra istället så att listan visar alla 'veckans gamer'.

Plus att en knapp på förstasidan inte vore helt fel.

Visar inlägg 41-60 av 90
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.