quickMenu
Gunner skrev:Han har ju iofs skrivet fler recensioner än många andra... Men, nästa vecka, då det kommer att vara en tjej som är veckans gamer, som inte ens är medlem... då kommer säker hela gänget att kommentera listan... Just guessing.
Geting skrev:Gunner skrev: Han har ju iofs skrivet fler recensioner än många andra... Men, nästa vecka, då det kommer att vara en tjej som är veckans gamer, som inte ens är medlem... då kommer säker hela gänget att kommentera listan... Just guessing. hallå där! Du har väl inte börjat med kontaktförmedling ?
Gunner skrev:Geting skrev:Gunner skrev: Han har ju iofs skrivet fler recensioner än många andra... Men, nästa vecka, då det kommer att vara en tjej som är veckans gamer, som inte ens är medlem... då kommer säker hela gänget att kommentera listan... Just guessing. hallå där! Du har väl inte börjat med kontaktförmedling ? Nej, men hypotetiskt, är du intresserad av tjänsten isf?
Landslide skrev:Lite pinsamt att ingen har med Shadow of the Colossus på sin lista! What gives?! Och ja, jag tycker det är så bra att det borde vara med på allas listor, oavsett smak!
Rickard_Brahe skrev:Det här var en rolig idé Kul läsning
Lictor skrev:Bra spelsmak också.
Lictor skrev:En ruskigt stilig karl denna vecka tycker jag! Bra spelsmak också.
Karmalicious skrev:har en religiös åskådning där hon uttrycker att "karma is teh shit", sedan kan ni ju dra era egna slutsatser.
Karmalicious skrev:Och just ja, hon är gift.
ikto skrev:Hittade precis in på forumet. Jag kan absolut hålla med om att det kanske inte är så kul att ha Veckans Gamers som inte syns något på forumet. Jag får helt enkelt ta och försöka bättra mig på den fronten!
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!