Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
Visar inlägg 61-80 av 90
Veckans Gamer
[Hype.se]

ikto skrev:Listan över "tidigare veckans gamer" har sina brister, den gör det inte enkelt att navigera mellan dom olika inläggen. Ändra istället så att listan visar alla 'veckans gamer'.

Plus att en knapp på förstasidan inte vore helt fel.

= du kodar.

w w w . h y p e . s e
Ehh? Dålig dag eller....

zomg vilken attityd!

Jag tror att Gunner menar att han inte har tiden/möjligheten att göra det själv. Visst, det kanske är uttryckt på ett lite klumpigt sätt, men poängen går fortfarande fram.

"War. War never changes."
jag tror det beror på att Ziphoid kanske bara läser tråden med förslag till förbättringar...

rakt in i kaklet
Lever han fortfarande?

casualcore wnkr | slayer of threads
det var lite det som var min poäng

rakt in i kaklet
Jag tror att Gunner menar att såra mina känslor helt medvetet.

...och här sitter jag och tycker att jag själv sagt mycket värre grejer utan att någon reagerat så här.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
[Hype.se]

Fragge skrev:...och här sitter jag och tycker att jag själv sagt mycket värre grejer utan att någon reagerat så här.

Vad har världen kommit till kan man undra?

Ingen ny gamer den här veckan. Passar i stället på att vara lite förkyld, spela Forza 3 och funderar på om det är kul el bara många bilar. Jävligt kluven här. Någon som är sugen på att berätta om sina favoritspel?

w w w . h y p e . s e
Kan inte du göra en också, Gunner? Skulle vara intressant det!

Skulle om inte annat gärna höra mer om Forza...

[Hype.se]

Fragge skrev:Kan inte du göra en också, Gunner? Skulle vara intressant det!

Skulle om inte annat gärna höra mer om Forza...

Min lista skulle nog bli lite udda. Så jag tänkte jag väntar med den så länge det bara går. Massa C64 som ingen har spelat - förutom jag då.

Fortfarande svårt att sätta fingret på Forza 3. Det enda jag vet är att det inte är lika bra som Dirt 2 och inte lika bra som Grid heller när jag tänker efter.

w w w . h y p e . s e
Gunner skrev: Massa C64 som ingen har spelat - förutom jag då.
och jag då...

"Good artists copy, but Great artists steal"
Gunner skrev:Fortfarande svårt att sätta fingret på Forza 3. Det enda jag vet är att det inte är lika bra som Dirt 2 och inte lika bra som Grid heller när jag tänker efter.

Hmm okej.. Var en rejäl sucker för 2:an, men vet inte om jag ska lägga dyra pengar på 3:an. Hmm...

abbath skrev:Gunner skrev: Massa C64 som ingen har spelat - förutom jag då.
och jag då...

Ändå intressant. Det som verkar grymt vill jag ju firra och lira via emulator

[Hype.se]

Jag ska se vad jag kan göra. Men till C64; Racing Construction Set är klart underskattat. Ett av de tidiga spelen, men trots det mkt underhållande. Rock'n'Roll Racing och Pro RC AM har mkt att tacka det för. Även Supersprint mf.

C64.com har en massa spel att kolla på >>

Det finns en mängd screenshots osv också, så man kan bara surfa runt lite för att kolla. Det tråkiga med att spela gamla favoriter är att de är aldrig lika bra som de var när man spelade dem förut.

w w w . h y p e . s e
Gunner skrev:Det tråkiga med att spela gamla favoriter är att de är aldrig lika bra som de var när man spelade dem förut.
Nä minnen är bäst om dom bara förblir minnen. Att sitta och lira gamla spel som Last Ninja, eller Thundercats är mest en påminnelse om hur jävla gammal man är.

Hur som helst, jag jobbar faktiskt på en liten lista, men jag tänker bara ta 10 spel som jag anser vara bäst just nu. Är rätt trött på att läsa om hur mycket A link to the past betydde osv.

Om jag skulle göra en favoritlista på alla spel som jag spelat, så skulle den bestå utav minst 50 spel.

"Good artists copy, but Great artists steal"
[Hype.se]

Karmas lista >>

w w w . h y p e . s e
[Hype.se]

Mats "fd-Superplay" Nylunds lista hittar ni här >>

w w w . h y p e . s e
Ursäkta återuppväckandet utav denna tråd, men jag fick en kamera nyligen och jag undrar om kanske jag skulle posta en bild på mig själv här för nöjes skull. Men, måste man vara myndig i så fall? Jag är en utav de där personerna som inte gillar misstag som handlar om en själv.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
phipe skrev:Ursäkta återuppväckandet utav denna tråd, men jag fick en kamera nyligen och jag undrar om kanske jag skulle posta en bild på mig själv här för nöjes skull. Men, måste man vara myndig i så fall? Jag är en utav de där personerna som inte gillar misstag som handlar om en själv.

Vad för jävla bilder hade du tänkt ta?

Sanity calms, but madness is more interesting.
Visar inlägg 61-80 av 90
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.