quickMenu
ikto skrev:Listan över "tidigare veckans gamer" har sina brister, den gör det inte enkelt att navigera mellan dom olika inläggen. Ändra istället så att listan visar alla 'veckans gamer'. Plus att en knapp på förstasidan inte vore helt fel.
Fragge skrev:...och här sitter jag och tycker att jag själv sagt mycket värre grejer utan att någon reagerat så här.
Fragge skrev:Kan inte du göra en också, Gunner? Skulle vara intressant det! Skulle om inte annat gärna höra mer om Forza...
Gunner skrev: Massa C64 som ingen har spelat - förutom jag då.
Gunner skrev:Fortfarande svårt att sätta fingret på Forza 3. Det enda jag vet är att det inte är lika bra som Dirt 2 och inte lika bra som Grid heller när jag tänker efter.
abbath skrev:Gunner skrev: Massa C64 som ingen har spelat - förutom jag då. och jag då...
Gunner skrev:Det tråkiga med att spela gamla favoriter är att de är aldrig lika bra som de var när man spelade dem förut.
phipe skrev:Ursäkta återuppväckandet utav denna tråd, men jag fick en kamera nyligen och jag undrar om kanske jag skulle posta en bild på mig själv här för nöjes skull. Men, måste man vara myndig i så fall? Jag är en utav de där personerna som inte gillar misstag som handlar om en själv.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!