Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
Visar inlägg 81-90 av 90
Nästa »
Veckans Gamer
Karmalicious skrev:phipe skrev:Ursäkta återuppväckandet utav denna tråd

Vad för jävla bilder hade du tänkt ta?

En bild på mig och mitt tangentbord - som har W A S D knapparna söndernötna. Du vet, vandalism. Om jag misstagligen uttryckte mig sexuelt, så är det någorlunda fel.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Karmalicious skrev:phipe skrev:Ursäkta återuppväckandet utav denna tråd, men jag fick en kamera nyligen och jag undrar om kanske jag skulle posta en bild på mig själv här för nöjes skull. Men, måste man vara myndig i så fall? Jag är en utav de där personerna som inte gillar misstag som handlar om en själv.

Vad för jävla bilder hade du tänkt ta?

Ahahaha!

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
det är inget att skratta åt, var ska vi ta vägen om gunner åker dit för banporr?

rakt in i kaklet
Geting skrev:det är inget att skratta åt, var ska vi ta vägen om gunner åker dit för banporr?

Du har rätt. Kanske det var det en vanlig person hade skrivit om man hade varit i mina fillingar.

[Hype.se]

Jag har hört att man får internetprivilegier på kåken nu för tiden, så lugn bara lugn.

När kommer Phipes bild?

Och, någon som känner för att väcka liv i veckans gamer med en ny lista?

w w w . h y p e . s e
NÄR jag får tillgång till en perfekt 'konjaksstol' och cigarr och sån där mysrock av Hugh Hefner-modell så kommer jag skicka in en bild och lista för veckans gamer.

Ser bilden framför mig och nu kan jag inte trappa ner från det.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Bilden är tagen nu, fast den är konstig. Jag stirrar blankt vanligtvis, och jag tänkte inte på att piffa upp mig, till skillnad från en del andra här, inför bilden. Dessutom stirrar jag. Är det okej?

Hur som helst, arbetar jag i normal takt med listan.

[Hype.se]

phipe skrev:Dessutom stirrar jag. Är det okej?
Stirra is good.

I brist på annat så blev det jag den här veckan.

w w w . h y p e . s e
Landslide skrev:NÄR jag får tillgång till en perfekt 'konjaksstol' och cigarr och sån där mysrock av Hugh Hefner-modell så kommer jag skicka in en bild och lista för veckans gamer.

Ser bilden framför mig och nu kan jag inte trappa ner från det.

Seriöst Landy, nu måste du fan se till att fixa det. Gör mig inte besviken.

Gunner skrev:Och, någon som känner för att väcka liv i veckans gamer med en ny lista?

Har du brist på nya listor kan du alltid uppdatera min med Mass Effect 2 överst, och skjuta ner alla andra spel ett steg. Fränt att ha Mass Effect både på första och andra plats.

phipe skrev:och jag tänkte inte på att piffa upp mig, till skillnad från en del andra här, inför bilden.

Hoppas inte du syftar på mig. Jag var bara skitfull.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Nej då. Jag tänkte på Landslide; Mannen med rikemans drömmarna.

Jag är halvvägs genom listan, men någon motivering till det fem punkterna blir det kanske inte. Jag har alldeles för många spel att klara av för tillfället.

Visar inlägg 81-90 av 90
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.