quickMenu
Karmalicious skrev:phipe skrev:Ursäkta återuppväckandet utav denna tråd Vad för jävla bilder hade du tänkt ta?
phipe skrev:Ursäkta återuppväckandet utav denna tråd
Karmalicious skrev:phipe skrev:Ursäkta återuppväckandet utav denna tråd, men jag fick en kamera nyligen och jag undrar om kanske jag skulle posta en bild på mig själv här för nöjes skull. Men, måste man vara myndig i så fall? Jag är en utav de där personerna som inte gillar misstag som handlar om en själv. Vad för jävla bilder hade du tänkt ta?
phipe skrev:Ursäkta återuppväckandet utav denna tråd, men jag fick en kamera nyligen och jag undrar om kanske jag skulle posta en bild på mig själv här för nöjes skull. Men, måste man vara myndig i så fall? Jag är en utav de där personerna som inte gillar misstag som handlar om en själv.
Geting skrev:det är inget att skratta åt, var ska vi ta vägen om gunner åker dit för banporr?
phipe skrev:Dessutom stirrar jag. Är det okej?
Landslide skrev:NÄR jag får tillgång till en perfekt 'konjaksstol' och cigarr och sån där mysrock av Hugh Hefner-modell så kommer jag skicka in en bild och lista för veckans gamer. Ser bilden framför mig och nu kan jag inte trappa ner från det.
Gunner skrev:Och, någon som känner för att väcka liv i veckans gamer med en ny lista?
phipe skrev:och jag tänkte inte på att piffa upp mig, till skillnad från en del andra här, inför bilden.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!