quickMenu
ikto skrev:Det borde vara två listor. Saker jag upplevde 2009 som är från 2009 och saker jag upplevde för första gången 2009 som är från tidigare år. Saker jag upplevde 2009 som är från 2009: Spel: Uncharted 2 Film: Avatar Tv-serie: 24 säsong sju Skiva: "Far" med Regina Spektor Saker jag upplevde för första gången 2009 som är från tidigare år: Spel: Okami (vet inte hur man gör det där strecket över o:et) Film: Contact (sjuuuuuuuukt bra) Tv-serie: Seinfeld (har halva sista säsongen kvar) Skiva: "Sultans of swing" med Dire Straits
lamerman skrev:fylls man av världens största tomrum :/
Landslide skrev:vet att det är nån film jag sett i år som var fantastisk. Men av nån anledning så kommer jag inte ihåg för 5 öre.
Landslide skrev:Helt sjukt, nu blir jag nervös om jag har hittat på det. Kommer inte ihåg vad det var för film, och ja ikto, man kan tycka att jag borde komma ihåg den :/ I brist på annat så får jag säga I Love You, Man. Riktigt skön film. Och förresten, bästa bok borde väl ha varit med? Brandon Sandersons Mistborn, från 2006-2008 men jag läste dom i år... Nej! Förra året! Edit: Nära på en årsmiss där!
Geting skrev:Är man Amy Diamond anhängare är man ursäktad även andra mentala misssar
ikto skrev:Geting skrev:Är man Amy Diamond anhängare är man ursäktad även andra mentala misssar Haha!!
Landslide skrev:I brist på annat så får jag säga I Love You, Man. Riktigt skön film.
Krapula skrev:Har funderat sen första posten och kommer inte på något bra svar på någon punkt. Har väl varit ett skapligt år. Trials HD i spelväg kanske?
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!