quickMenu
Fragge skrev:Haha, funny. Då jag är lite stressad nu blir mitt enda bidrag någonting halvseriöst, dvs detta.
Geting skrev:Andra kvartalet öppnar uteserveringarna och kjollängden kryper en bra bit ovanför knät
jimbolaya skrev:Mass Effect 2!! 28:e Januari. Efter att ha sett några videorecensioner nu så är det här spelet bara ett måste. Kolla bara på den här så förstår ni
jimbolaya skrev:Sen har vi ju också: Bioshock 2 Final Fantasy XIII Dom ihop med Mass Effect 2 gör att jag nog aldrig sett fram emot 3 stycken spel så mycket som nu. Och alla 3 kommer nu i första kvartalet. Tråkigt att man är arbetslös och går på A-kassa för tillfället
Landslide skrev:För många supertitlar under första kvartalet. Kommer resten av spelåret orka med?
Geting skrev:jimbolaya skrev:Sen har vi ju också: Bioshock 2 Final Fantasy XIII Dom ihop med Mass Effect 2 gör att jag nog aldrig sett fram emot 3 stycken spel så mycket som nu. Och alla 3 kommer nu i första kvartalet. Tråkigt att man är arbetslös och går på A-kassa för tillfället ja det måste ju vara jävligt hemskt, hoppas du hittar nått att fylla dagarna med
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!