Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
« Föregående
Visar inlägg 1-12 av 12
Nästa »
2010 - Vad ser du fram emot
[Hype.se]

Kvartal 1
Kvartal 2
Kvartal 3
Kvartal 4

Så skriv nu inte bara en massa sporadiska titlar som inte kommit ut.

w w w . h y p e . s e
Jag kan väl inte se fram emot saker som redan kommit ut? Förhoppningsvis avnjuter jag dem redan?

Sanity calms, but madness is more interesting.
Haha, funny.

Då jag är lite stressad nu blir mitt enda bidrag någonting halvseriöst, dvs detta.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Fragge skrev:Haha, funny.

Då jag är lite stressad nu blir mitt enda bidrag någonting halvseriöst, dvs detta.

Andra kvartalet öppnar uteserveringarna och kjollängden kryper en bra bit ovanför knät
tredje är det varmt som fan, och jag åker på medeltidsvecka
4:e ska jag i påg kylan och mörkret stanna hemma och spela.

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
Indiespelet Natural Selection 2. För några veckor sedan vann jag en förhandsbokat kopia, så när spelet kommer ut får jag ha kul.

Edit; Black Marine Armor bonus också!

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
Mass Effect 2!! 28:e Januari.

Efter att ha sett några videorecensioner nu så är det här spelet bara ett måste. Kolla bara på den här så förstår ni

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
[Hype.se]

Geting skrev:Andra kvartalet öppnar uteserveringarna och kjollängden kryper en bra bit ovanför knät

Men, dina klädval skiter jag ju iofs i...

Lead and Gold från Fatshark, kommer första kvartalet, så förmodligen mars
Expansion till Dirt 2, som borde komma under våren
Dead Rising 2, men det kommer tydligen inte innan hösten

w w w . h y p e . s e
Sen har vi ju också:

Bioshock 2
Final Fantasy XIII

Dom ihop med Mass Effect 2 gör att jag nog aldrig sett fram emot 3 stycken spel så mycket som nu. Och alla 3 kommer nu i första kvartalet. Tråkigt att man är arbetslös och går på A-kassa för tillfället

Tänk på att du inte lägger märke till allt du ser...
jimbolaya skrev:Mass Effect 2!! 28:e Januari.

Efter att ha sett några videorecensioner nu så är det här spelet bara ett måste. Kolla bara på den här så förstår ni

Jag vägrar kolla några videos inför releasen. Men älskar verkligen ettan (klarat 5 ggr eller något sånt) och... detta lär inte bli sämre. ÅH MÅSTE HA.

jimbolaya skrev:Sen har vi ju också:

Bioshock 2
Final Fantasy XIII

Dom ihop med Mass Effect 2 gör att jag nog aldrig sett fram emot 3 stycken spel så mycket som nu. Och alla 3 kommer nu i första kvartalet. Tråkigt att man är arbetslös och går på A-kassa för tillfället

ja det måste ju vara jävligt hemskt, hoppas du hittar nått att fylla dagarna med

Nej, det awesome ut! Karma uttrycker sig över modern warfare
För många supertitlar under första kvartalet. Kommer resten av spelåret orka med?

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Landslide skrev:För många supertitlar under första kvartalet. Kommer resten av spelåret orka med?

Frågan är om plånboken kommer orka med...

Geting skrev:jimbolaya skrev:Sen har vi ju också:

Bioshock 2
Final Fantasy XIII

ja det måste ju vara jävligt hemskt, hoppas du hittar nått att fylla dagarna med

Tveksamt va?

« Föregående
Visar inlägg 1-12 av 12
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.