quickMenu
jimbolaya skrev:Haha, någon som sett det det här klippet
Karmalicious skrev:Enligt de jämförelser jag sett så har X0 onekligen sett betydligt vassar ut och de få som tagit upp framerate har PS3 varit sämre, men det brukar den vara av någon anledning. Hampan: Det är bara att välja en annan häst än "kodhästen". Jag tycker det här är hästlängder bättre än GTAIV av den enkla anledningen att det är kul att spela spelet. Att köra bil/MC var inte ett dugg kul i GTA t ex. Antingen så gick inte bilen att styra p g a den nya lagen om supermjuk fjädring och tog du MC så dog du på vägen till uppdraget. Däremot hade SR2 riktigt roliga fordon. Jag har inte mött tillräckligt många som har problem med vargar och prostituerade som behöver hjälp med kniv-Kalle, men miljön och stämningen gör att jag ändå blir sugen på att spela. Jag åker inte Taxi i hela spelet så att säga. Än så länge gör det rätt på allt som GTA gjorde fel. Ingen har än så länge kunnat peka på en enda sak förutom Storyn i GTA som är bra. Det är väl som FFXIII "men storyyyyyyyyn!!!" Kommer väl mer när jag hunnit spela längre och utvärdera fler saker.
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!