Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
Visar inlägg 21-30 av 30
Nästa »
E3 2010
Nej vänta.. bommade på en dag. I morgon är det alltså...

Det var deras Natal-moj idag (igår), som sänds på tv, men inte förrän på tisdag.
Skumt som fan. Men, amerika.

'THE REBELS ARE FUCKTARDS!'
Spoiler-taggat för säkerhets skull. Om någon kanske vill se konferensen utan spoilers.

Microsofts konferens var en skitmacka. Fina spel i början, sen crap om 'Kinect' och till sist visade dom den nya 360'n (som redan visats).

Sony och Nintendo gottar sig nog över att vad dom än gör så kommer det nog vara bättre än microsoft.

Landslide skrev:Spoiler-taggat för säkerhets skull. Om någon kanske vill se konferensen utan spoilers.

Microsofts konferens var en skitmacka. Fina spel i början, sen crap om 'Kinect' och till sist visade dom den nya 360'n (som redan visats).

Sony och Nintendo gottar sig nog över att vad dom än gör så kommer det nog vara bättre än microsoft.

Såg den inte själv, men hörde att den, precis som du säger, var skit. Tråkigt när en av dom stora kolosserna floppar, men nu kommer allt annat verka så mycket bättre. Förhoppningsvis.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Missade Nintendos, men bryr mig inte så mycket om dom ändå.
Sony var fantastiska dock. Har aldrig brytt mig om Kevin Butler förut, men efter att jag fick ett smakprov så älskar jag honom nu.
Hela idén är ju ganska lustig att dom har en fake vice president för Sony som snackar skit om konkurrenter m.m.

Det babblas mycket på andra främmande ställen att Nintendos Konferens var den bästa utav dem i år. Och man kan förstå varför dem tycker så, när den var en så stor förbättring jämfört med två år sedan.

Jag gillade den för att den hade väldigt många intessanta titlar äntligen. Och dom har lyckats göra mig så förbannat i hela huvet sugen på en 3DS. Varför? Uppenbarligen för Kid Icarus: Uprising.

Läs upp-och-ner: i37OHSSV
[Hype.se]

phipe skrev: Nintendos Konferens var den bästa

Fucking jäkla tveklöst.

It is Microsoft, and I will kill them
Nintendo
Sony
Microsoft

Ninty smekte medhårs det här året.

casualcore wnkr | slayer of threads
[Hype.se]

Ni har nog svarat på det mesta här.
Jag gillade vad Nintendo visade. Nya COD var bra, och kan nog bli riktigt bra. Mexikanska wrestlingspelet var totalt oväntat och också bra. Strikeforce hade en bra kontroll och var kul, även om jag åkte dit på mot någon nisse - men det skyller jag på en fanboy som ville prata BCR mitt när jag spelade. BCR2 själklart, Dead Rising 2 var riktigt kul, mycket bättre kontroll än ettan och man slåss med lätthet och det känns kontrollerat. Goldeneye var jag lite besviken på, mest för att det inte var en uppföljare på spelet, utan en ny tolkning av filmen. 3DS var kort och gott imponerande, om det var för stunden med sin 3D eller inte, det får framtiden utvisa. DKCR tror jag stenhårt på. Kinect är jag inte 100 på ännu, men jag diggar nya 360:n. Sonys Wii-upplägg känns lite Too Little Too Late, men det ser kul ut när man ser någon vifta med kontrollerna, kul på ett dåligt sätt.

w w w . h y p e . s e
Lictor skrev:phipe skrev: Nintendos Konferens var den bästa

Fucking jäkla tveklöst.

Wan.. milliiooon.. trooopsch... WOW.

Edit: Men vafan, jag trodde ni pratade om konamis.

Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am.
Visar inlägg 21-30 av 30
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.