Den här sidan är anpassad för browsers med ordentligt CSS-stöd. Uppgradera din browser.
TV-spel
Visar inlägg 21-24 av 24
Nästa »
Games of 2011
Det är ju så jag får skämmas, hur kunde jag glömma Skyrim? Så många timmar som jag plöjt ner i morrowind/oblivion så borde 11/11/11 vara ett oförglömligt datum. Men jag är orolig då jag läst lite om hur de bland annat tagit bort alla stats som strength/vitality/intelligence/osv och endast behåller health/magicka/stamina mätarna. Känns som att man tappar en del av upplevelsen när man inte längre får skräddarsy sin karaktärs egenskaper på samma sätt. Fast jag tror nog att i slutändan när jag provar spelet så kommer jag vara lika fast som i de föregående spelen.

Ingen som har tittat närmare på L.A.Noire? Rockstars senaste skapelse.

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
Mate skrev:Ingen som har tittat närmare på L.A.Noire? Rockstars senaste skapelse.

Jo det ser jag också fram emot, kan bli en riktig höjdare. Fast det är väl ändå Team Bondi som står för skapandet? Rockstar är väl mer distributör för det spelet?

Helt rätt easy_dog, fel av mig. Det gör det dock inte minde intressant i mina ögon. Hoppas bara att den nya tekniken de pratar sig så varma om inte har tagit för mycket kraft från spelkänsla och handling.

"lämna ditt bakomflutna före dig" - Pumba
Visar inlägg 21-24 av 24
Nästa »
Skriv ett inlägg

Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.