quickMenu
Gunner skrev:Det ryktas att MS ska visa upp något nytt som de anser är skitviktigt. Ny konsol låter inte helt troligt då Kinect just kom. Jag tror det är en platta som går på Win7. Det stödjer deras telefoner, XBLA och operativsystem. Allt i ett.
Gunner skrev:Tydligen bekräftat att Nintendo kommer med ny konsol nu. Den ska komma ut 2012 och visas på E3.
puppy skrev:Gunner skrev:Tydligen bekräftat att Nintendo kommer med ny konsol nu. Den ska komma ut 2012 och visas på E3. Kan det finnas en risk för att det bara är en uppgraderad version av Wii? Vore lite taffligt i sådana fall, men vad annars skulle de ha hunnit utveckla tills nu?
easy_dog skrev:puppy skrev: Gunner skrev: Tydligen bekräftat att Nintendo kommer med ny konsol nu. Den ska komma ut 2012 och visas på E3. Kan det finnas en risk för att det bara är en uppgraderad version av Wii? Vore lite taffligt i sådana fall, men vad annars skulle de ha hunnit utveckla tills nu? De kan ju haft ett litet team som höll på med den här direkt efter releasen av Wii och sedan utökat det teamet gradvis. Jag har svårt att tro att de bara skulle uppgradera Wii lite lätt och nöja sig där, fast Wii var ju egentligen inte mycket mer än en uppgraderad gamecube så du kan ju ha rätt .
puppy skrev:Oj då! Nu öppnade du mina ögon rejält där Gunner! Mycket intressant detta. När börjar E3 egentligen?
Gunner skrev:Tror MS kör sin egen via xbox.com.
Gunner skrev:När jag tänker efter, man kunde se den live på sin Xbox via Xbox Live har jag för mig. Har jag rätt/fel någon?
Du måste vara inloggad för att kunna skriva ett inlägg. Logga in här.
Annonser!